☆«•''•.¸★¸.•''•»☆Jaemin'le herkesin yaşadığı türden normal ilişkimiz yoktu. Olmuyordu, durduk yere benden ayrılıyor tekrar barışıyor sevdiğini söyleyip aldatıyordu.
Beni bırakmıyor ama umursamıyordu da.Ve bende.... ne yaparsa yapsın affediyordum.
Bunları size niye mi anlatıyordum? Çünkü gelen mesaja bakarken tek düşünebilidiğim şey bizim boka sarmış aşk hikayemizdi.
haneul:
Sevgilin dışarıda kızlarla yiyişirken,
sınıfta test çözüyor olman
neyin rahatlığı?Bahçeye çık.
Doğruluğundan şüphe duymuyordum. Jaemin'i tanıyordum. O yapardı.
Ağzıma gelen mide öz suyuma aldırmadan kendimi sınıftan dışarı attım, hızlı adımlarla bahçeye iniyordum. Onu görmek istemesem de emin olmalıydım.
Beni sevmediğinden emin olmalıydım.
Bahçeye indiğimde gözüme ilk çarpan duvara yaslı kısa etekli kız bedeniydi.
Sol elini oğlanın boynundaki saçları oynamak için kullanıyordu. Sağ eli ise sıkı sıkı oğlanın ceketini tutuyordu.Kızın üstüne eğilmiş beden sevgilime aitti.
O bunu hep yapıyordu.
"Jaemin."
Sanki sesimi duymayı bekliyormuş gibi bana döndüğünde göz yaşlarımı tutamadım. Ağlamaklı biri değildim ama yerimde siz olsaydınız siz de ağlardınız.
"Izzy... Ben.."
Devamını getirmeyeceğini bildiğim için arkamı döndüm. Evime gidip sıcak duşun altına girecektim ve gelip benden özür dilemesini bekleyecektim.
Ama bu sefer herşeyi baştan almayacaktım.
-
düz yazıda bok gibiyim
o yüzden dürüst olup düşüncelerinizi söyleyin
bölümü anlamamış olabilirsiniz ama geçiş bölümü olduğu için, buradan sonra oturur her şey
hwayoungsbae I NEED U
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『ηεω яυℓεs』Na Jaemin ✔
Cerita Pendek❝O beni hiç kimseymişim gibi hissettiriyor.❞ 『Boy X Girl』 ◣Jaemin X .... ◥ ✪ ΤΛΜΛΜLΛΝDI ✪ Kitap kapağı @zdtrbl'ye aittir.♡