ηεω яuℓεs | 6

2.5K 191 86
                                    

~

Gözlerimi açmak istemiyordum. Bildiğim şeyleri yaşamak istemiyordum ama karşı koyamıyordum da. Beni suçlayamazdınız. Sizin de Jaemin'iniz olsaydı siz de mutluluğunuzdan vazgeçerdiniz.

Belime dolanan eller bütün herşeyi unutup gözüne ışık tutulmuş tavşan gibi gözlerimi pörtletmemi sağladı. Ben dün Jaemin'le birlikte olmamış mıydım? Yoksa başka biri miydi? Omzuma dokunan yumuşak dudaklar, ılık nefes, huzur hissi. Bunlar Jaemin'e ait olamazdı.

"Benim Izzy. Yalan mı gerçek mi diye düşünmeyi bırak. Burdayım. Hep buradaydım. Her zaman burada olacağım." Başımı ona döndürdüğümde nefesi  yanağıma değiyordu. Onun bıraktığı etkiyi bırakmasada gözlerimi dudaklarından ayırmadan fısıldadım. "Sen. Sikik. Bir. Yalancısın." kafasını geriye atarak kahkaha attığında ben söyleyeceği bütün yalanlara inanmaya hazırdım, her zaman öyleydim. Önüne geçilemezdi.
"Küfür ettiğinde daha ateşli oluyorsun." Dudağımın üstündeki beni öpüp geri çekildi ve üstünü giymeye başladı.

Mavi gömleğini geçirip üstten üç düğmeyi iliklemediğinde dünyadaki en mükemmel şey olabilirdi. Çıplak Jaemin'i görmemiş olsaydım maviler içindeki Jaemin'in tanrı olduğunu düşünürdüm.

"Sıra bende." Koltuğa otururken saatini takıyordu ve dağınık saçlarına dokunmamıştı, ya dağınık saçlarını sevdiğimi hatırlamış ya da öyle daha iyi göründüğünü düşünmüştü. "Ne sırası?" Kafamı sağ tarafa yatırmış anlamıszca yüzüne bakıyordum. Sırıttı. "Giyinirken izleme sırası. Sen beni izlediysen bende seni izlerim."

"Yah ben seni izlemedim ki! Tamam baktım ama görmedim! Yani şey başka bir şey düşünüyordum. Başka bir şey derken öyle şeyler değil. Ben ne diyordum?" Ben kızarırken o kahkaha atıyordu. En sonunda kendini durdurabilmek için ellerini karnına götürmek zorunda kalmıştı. "Sen sapık bir kızsın." Tekrar gülmeye başladığında yanımdaki yastıklardan birini attım. "Sende şerefsizsin, çık dışarı giyineceğim." Yastığı tutup ciddiyetle bana baktı. Acaba şerefsiz dememe mi kızdı diyecekken tekrar gülmeye başlamıştı "Hayır izleyeceğim."

Diğer yastığı da fırlattım. Elime ne gelirse fırlatıyordum. "Ya ne bu tepki? Dur o kolyeyi sana ben aldım niye atıyorsun? Kızım dün göreceğim herşeyi gördüm ben giyinsen ne olacak? Hayır hayır lamba olmaz! Tamam çıkıyorum."

Odadan çıktığında sırıtıp bir bacağımı yataktan aşağı attım ki kapı açıldı. "Çabuk ol güzelim okula geç kalacağız." Küfür etmeme gerek kalmadan soktuğu kafasını çıkardığında kahkahaları kulağıma doluyordu.

Okul mu? Telaşesine girmeyecektim çünkü umrumda değildi.

Mutluydum. Güzel bir gün olabilirdi.

-
hellooo
amxlpaşwqncg

düşüncelerinizi alayım?
nereler çok güzeldi nereler gereksizdi?

BALLİ LA LA LA

GİVE ME A LITTLE TOUCH

#IMGAYFORTAEYOONA

『ηεω яυℓεs』Na Jaemin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin