WAŻNE

9K 102 0
                                    

WITAM serdecznie, drodzy czytelnicy!!! O to moja pierwsza książka i już teraz chciałabym podziękować za to, że tu zajrzeliście, dając tej historii szansę. Mam nadzieję, że przypadnie Wam ona do gustu i będziecie śledzić jej dalsze losy.

W razie gdyby akcja nie była zbyt wciągająca lub pewne wątki w fabule nie miały sensu, to bardzo wszystkich przepraszam. Dołożę jednak wszelkich starań, aby tak nie było. Wybaczcie też w razie jakichkolwiek błędów ortograficznych, czy też interpunkcyjnych. Śmiało piszcie mi o nich w komentarzach, jeżeli takowe zauważycie. Postaram się je wtedy poprawić, żeby tekst był spójny i przyjemny dla oka, aby dobrze się Wam go czytało.

Nie wiem, co ile będę wstawiać rozdziały, bo wszystko oczywiście zależy od weny i czasu. Proszę o cierpliwość, wytrwałość oraz o wyrozumiałość podczas czytania, a także oczekiwania na dalsze rozdziały.

Także już nie przedłużając tego wstępu... SERDECZNIE ZAPRASZAM WAS DO CZYTANIA!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UWAGA!!!
Ze względu na umieszczone w dalszych rozdziałach powieści SCENY EROTYCZNE, które nie będą mocne, aczkolwiek dość szczegółowo opisane, książka jest przeznaczona dla starszych odbiorców, powyżej szesnastego roku życia!!! Proszę mieć to na uwadze, zanim zdecydujecie się czytać tę historię! Pamiętajcie, czytacie na własną odpowiedzialność!!!

Only YoursOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz