Na świecie jak wiadomo żyją ludzie. Niektórzy są mili, życzliwi i uprzejmi, a inni wredni, chamscy i złośliwi. Myślą, że oprócz nich na świecie nie ma nikogo innego, lecz się mylą. Na świecie żyją nie tylko ludzie, lecz i zmienni, inaczej nazywani wilkołakami, a także czarownice i wampiry, którzy prowadzą ze sobą odwieczną wojnę o władzę. Żyją, ukrywając swoje istnienie przed ludźmi, aby nie nastał chaos. Tak jak u ludzi panuje prawo i władza, tak też jest u wampirów, czarownic i wilkołaków. Każda z tych ras ma swojego władcę i jest ustanowione prawo, którego złamanie jest surowo karane.
U czarownic żądzi Najstarsza z małą pomocą rady czarownic. Każda czarownica szanuje jej zdanie i jest jej wierna. Jak sama nazwa wskazuje, jest to najstarsza czarownica ze wszystkich, najpotężniejsza, jak i pierwsza ze swojej rasy. Ma ponad tysiąc lat, jednak dzięki swoim czarom wygląda ona na czterdziestopięcioletnią kobietę. Znana jest ze swojej inteligencji i rozważności. Nie lubi wilkołaków i wampirów, gdyż uważa ich za nieczystych i gorszych od jej rasy. Czarownice nie są nieśmiertelne, ale przedłużają sobie życie za pomocą czarów i ziół, a przywódczynie władzę oddają w ręce wybranego przez nie i radę czarownic następcy, choć jeszcze to nie nastąpiło.
U wampirów żądzi Król, któremu doradza rada wampirów. Słynie ze swojej surowości i okrucieństwa. Wszystkie wampiry są mu posłuszne. Ma prawie tysiąc lat. Król tak jak i inne wampiry są nieśmiertelni, czyli posiadają życie wieczne. Nienawidzi czarownic, lecz większą nienawiścią darzy wilkołaki. W szczególności ich Głównego Alfę. Myśli o nim, iż jest skończonym idiotą i niedoświadczonym gówniarzem. Jest jednak zadowolony z faktu, iż pokonał poprzedniego Głównego Alfę, a mianowicie jego ojca. Nienawidzi go tak mocno, jak jego poprzednika. Gardzi nimi i żywi do nich odrazę, nieustannie próbując wymyślić plan, który pomoże mu usunąć te dziwki i tych pchlarzy z powierzchni ziemi.
Wilkołaki natomiast są podzielone na stada. Każdy ma swoją watahę, w której pełni określoną rolę, przypisującą mu poprzez jego rangę, z którą się urodził. Najniżej są Omegi, które sprzątają i robią zakupy. Potem Gammy, które uczą szczeniaki w szkołach o rzeczach związanych z ich rasą itp. Następnie Delty, które pełnią rolę strażników i trenują młodzików od osiągnięcia przez nich odpowiedniego wieku. Natomiast bety są prawą ręką Alfy. Pomagają mu w jego obowiązkach, pilnują, czy wszyscy niżej rangą wypełniają swoją powinność i wyjeżdżają w delegacje związane z ich stadem. Najwyżej rangą jest Alfa. Jest on przywódcą całego stada i wszyscy podlegają pod niego. Zajmuje się on sprawami związanymi z watahą, takimi jak: wyżywienie, fundusze, bezpieczeństwo, edukacja dla szczeniąt, sojusze, a w przypadku Głównego również dochodzi i reszta watah. Wszyscy są posłuszni swojemu Alfie, lecz każdy Alfa podlega Głównemu Alfie. To tak jakby Król Wszystkich Wilkołaków. Każdą ważną decyzję dla ich rasy podejmuje on na Zebraniu Alf po naradzie ze wszystkimi Alfami. Każdy Alfa jemu podlega i każdy członek z jego watahy. Jest uparty i stanowczy. Wszyscy z jego gatunku się z nim liczą. Nie lubi czarownic, ale bardziej nie cierpi wampirów, wręcz ich nienawidzi. Największą nienawiść żywi do ich Króla, który zabił jego ojca podczas nieuczciwej walki. Specjalnie zastawiono na niego pułapkę i okrążono setkami wampirów, które pokonał, lecz podczas jego nieuwagi ich Król zaszedł go od tyłu i skręcił mu kark. Uważa go za tchórza oraz szaleńca. Wilkołaki posiadają swoje Mate. Mate dla wilkołaka to bratnia dusza, druga połówka, która jest dla nich całym światem, ich oczkiem w głowie, bez którego nie potrafią żyć. Są gotowi zrobić dla niej absolutnie wszystko, byleby była szczęśliwa. Będą ją bronić przed wszystkim, co uważają za zagrożenie i są cholernie o nią zazdrośni. Wilkołaki nie są nieśmiertelne jak wampiry, jednak mają opóźniony proces starzenia się. Do dwudziestego roku życia rozwijają się normalnie jak ludzie, natomiast później starzeją się dwa razy wolniej od nich. Władzę oddają swojemu pierworodnemu męskiemu potomkowi.
Przed tysiąca laty pojawiła się pewna przepowiednia. Głosi ona, że pewnego dnia narodzi się dziewczyna, która będzie miała w sobie ogromną energię. Moc przewyższającą tą samej Najstarszej. Zacznie się ona stopniowo ujawniać przed osiemnastymi urodzinami, gdy dziewczyna będzie prawie dorosła. Dużo osób będzie chciało ją mieć wyłącznie dla siebie, aby zmiażdżyć swoich wrogów i zdobyć władzę absolutną. Jednak jest mały haczyk. Jeszcze przed pojawieniem się dziewczyny na świecie, jej los został już związany z innym, a serce od narodzin należy tylko i wyłącznie do jednej osoby.
Jednakże czy to przezwycięży chciwość i żądze władzy? Wojna się zacznie, a krew się poleje. Wygrany jednak może być tylko jeden, a będzie nim...
______________________________
780 słów
I o to mamy prolog!!! Myślałam, że go nigdy nie wstawię. Mam nadzieję, że się wam on spodobał. Od razu uprzedzając, to nie wiem, kiedy dokładnie wstawię pierwszy rozdział. Proszę was o cierpliwość i wyrozumiałość. To do pierwszego rozdziału!
Wasza MrsShirayuki, XOXO
CZYTASZ
Only Yours
FantasyONA: 17-latka, którą spotkała tragedia. Zielone oczy, rude włosy, 165 cm wzrostu, szczupła sylwetka, jasna cera, malinowe usta. Skryta, skromna, miła, wrażliwa i piękna dziewczyna, ale jak przychodzi co do czego, to umie odpyskować. Mieszka ze swoją...