- Mi a...? WILL! - rohanunk oda hozzá. Mike lecövekelve áll, Eleven pedig a karjaiban zokog.
- Will? WILL! - rázogatja Dustin, Max és Lucas is. Viszont én egyetlen dologra tudok koncentrálni. Elevenre.
- Te idióta ribanc! - ütöm el Mike-tól Jane-t. - Ez mind miattad van! Nézz csak szét! - tárom szét a karjaim. - Ha nem pofázol nem történik ez. Will halott. HALOTT MIATTAD! Ha nem kezdessz el hisztizni, akkor minden rendben lenne, és talán Willt is megtudjuk menteni, és ha nem rántod vissza az elméjét a Tótágasba, akkor Will élne, és fel is épült volna! Ne vagy komplett! És hogy mondjuk meg ezt Mrs. Byerssznek?! És az apja? Neki is tudnia kell róla, a testvéréről nem is beszélve. Hol van William teste a kórházból?
Nem szólt semmit, csak bőgött tovább. 5 perc múlva nagyot sikított, mire én a falhoz vágódtam, és bevertem a fejem. Vérzett a homlokom, és rettenetesen fáj. A sebhez kaptam, szisszentettem egyet, és feltápászkodtam.
- Ennyit tudsz?! Gyere, és ölj meg, gyere!
Másodjára is megtörtént, viszont elsötétült előttem minden...
*******
Mike aggódó arcát, Max érdeklődő tekintetét vettem észre. Lucas és Dustin még mindig Will holtteste körül ülnek, üveges tekintettel bámulnak maguk elé.
El a szokásához híven, még mindig az egereket itatja.- Emma, jól vagy? - teszi a kezét a kezemre.
- Persze... - könyöklök fel.
- Most megjátszod, hogy fáj, hogy Mike figyelméd elnyerd?! Nagyon szánalmas vagy... - szipogja.
- Jézusom, ezek után meg mersz szólalni? - nevetek.
- Fejezzétek már be! Van nagyobb gondunk is a vitatkozásotokon kívül.
- Igen, például kimagyarázni, hogy Will halott. És, hogy került ide a teste.
- Nem én öltem meg. Nem tennék ilyet... Ugye hiszel nekem, Mike? Kérlek. - siránkozik.
- Tudom, hogy nem te ölted meg. De azért elmagyarázhatnád, hogy hogyan is történt mindez.
Sóhajtok.
Tudom, hogy tudja Mike, hogy mit gondolok, így csendben maradok.
- Én... Én csak... Utánna akartam menni. Meg akartam menetni. - hazudik.
- Aha, értem... És ezt higyjem is el? Hőst akarsz játszani, mert azt nagyon nem itt kéne.
- El. Miért rántottad vissza, ha egyszer már el akartad engedni?
- Én... Miattad. Nem akartam, hogy újra a szemedbe kelljen néznem. Tudtam, hogyha elengedem Willt, akkor én leszek a bűnös... És én nem akarom... Szeretlek, Mike.
Felnevetek. - Tényleg?
- Ezt a részét ne most beszéljük meg. - túr a hajába. - A demogorgon életben van?
- Nos... Nem é-én hoztam elő... - dadog zavarában.
- Akkor hogy lehet, hogy él?
- H-hát... felrepedt a átjáró. Hidd már el, Mike!
- És megölte Willt?
- Igen! - kiált fel.
- Ez szín tiszta hazugság. - támaszkodok a falnak.
- Be tudod bizonyítani? - fonta össze a karját.
- Ez komoly? Te nem veszed észre?! Valaki rajtam kívül? - tárom szét a karom.
STAI LEGGENDO
Why me? [Stranger Things FF]
Fanfiction1985, Hawkins. A "Vissza a jövőbe" és a vezetékes telefon világa. Emma White, apjával Abraham White-al Hawkins-ba költözik, hogy nyugalomra leljenek a kisvárosban. Ám Emma egy kevésbé nyugodt társaságra lelt, Mike-ra. Michael Wheeler-re. A lány és a...