1.BÖLÜM OKULA DÖNÜŞ

80 18 6
                                    

DERİN' DEN
Sabah uyanmamakta kararlıydım . Ama her zamanki gibi annem tepemdeydi ." Derin kızım kalk ." Her zamanki cümlesiydi bu onun . Kendimi hastalandığımdan beri hep halsiz hissediyordum. Doktor bunun normal olduğunu söylesede ben kabullenmiyordum . Hastalığım çok kötüymüş 17 yaşındaki bir genç kız için. Annemin benim için ne kadar endişelendiği beni ne kadar önemsediği tek bakışta anlaşılırdı . Annem ve babam benim için çok değerliler çünkü onlardan başka kimsem yok . Gardırobumu açtım ve içinden gri tişörtümü, siyah pantolonumu siyah ve ceketimi çıkarıp üstüme geçirdim . Kahvaltı yapmak için yeterli vaktim olmadığı için hemen siyah spor ayakkabımı giydim ve evden çıktım.
Yolda durdum tam 10 dakika boyunca ama herhangi bir taksi geçmiyordu . Karşıdan bana doğru gelen bir Motorsiklet gördüm dün gece yağmur yağdığı için her yer su ile doluydu . Motorsiklet önümden hızla geçti ve beni sırılsıklam etti . Arkadan ona küfürler savurdum . Ve gelen ilk taksiye atladım .
Okula ulaştığımda hala 20 dakika vardı kantine gittim bir çay ve bir simit aldım yemeye başladım o sırada dışarı bakıyordum. Bana yolda su fışkırtan motorsiklet okuldaydı demekki okuldaki biriydi çıkışta gözlemlemeliyim .
Ders başlamıştı ilk gün olduğu için boş geçti tabikide fırsattan istifade uyumaya çalıştım . Benim hastalığım yüzünden günde 24 saat hiç uyanmadan uyuyabiliyordum
Zil çaldığı gibi koşarak aşağı indim . Motorsikletli çocuk kask takmıştı . Yanına giderek :"Merhaba ." Dedim ama çocuk sesini bile etmedi . Bir daha konuşma gereği duydum "heyyyyy sana diyorum sağır mısın yoksa dilsiz misin ?" dedim yine ses yoktu çocuk arkasına bile bakmadan gaza basıp gitti hemen arkasından 2 motorsiklet daha gitti anladım ki bunlar hiç tekin değildi zaten dönüp bakmamalarından belliydi .

DERİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin