jbstchvf: Açıkçası kıskandığım
bir durum yok
jbstchvf: Maalesef her zaman
yapıcı eleştiri alamazsın
iletildi
ty.ish: sorun eleştirinin yapıcı
olmaması değil.
ty.ish: sorun fazla kaba bir
şekilde dile getirmen.
ty.ish: meslektaşım olsan da
olmasan da, hatta meslektaş
olmasak dahi hoş değil.
ty.ish: güzel bir gün dilerim.
görüldüAlttan almayı düşünmemiştim ama mecbur kalmıştım, bunun karşılığında görüldü yemek hoşuma gitmemişti. Edit uygulamasına girip hazırladığım tarif videosunu editlemeye devam ettim. Ufak tefek pürüzleri düzelttikten sonra kaydettim ve gerekli metini de hazırlayıp taslak kısmına kaydettim. Aktifliğim akşam 7 civarıydı, zamanı geldiğinde paylaşacaktım. Dönüp dolaşıp yeniden sohbete girdim. Bir yanıt bekliyordum, görüldü yemeye alışkın değildim.
Anlık sinirimle hesabı engelledim. Alttan almıştım, ki bu asla yapmayacağım bir şeydi, buna rağmen nasıl mesajı görüp geçebilirdi?
Öfkem yatışmaya yüz tuttuğunda çoktan hazırlanmış ve evden çıkmıştım. Düşük enerjiyle çalışacaktım bugün, umarım elime yüzüme bulaşmazdı.
...
Saat 7'ye gelirken ufak bir sigara molasına çıktım. Diğer günlere kıyasla çok da yoğun sayılmazdık, bu yüzden içim rahat bir şekilde molaya çıkmıştım. Tutuşturduğum dalı dudaklarımın arasına aldıktan sonra telefonumu çıkardım ve sabah hazırladığım reels videosunu yükledim. Beğeni ve yorum yağmaya başlamıştı bile. Tanıdıklarımın yorumlarını beğenip gerekli yanıtları verdikten sonra bir yorum çarptı gözüme.
"@eoaeu001 Engellemek bir çözüm mü sence"
Gözlerimi devirmeden edememiştim. Sorunu neydi bu herifin? Hem mesajımı görüp geçiyordu, hem de karşılığındaki hareketimi kaldıramıyordu. Yorumunu silip hesabına baktım ve sohbete tıkladım.
Bir yeni mesaj.
eoaeu001:
Gerçekten engellemiş olamazsınty.ish:
neden engellemeyeyim ki?eoaeu001:
Daha fazla uzatmamak adına
mesajını gördüm ve geçtim
Ve sen beni mi engelledin yanity.ish:
tavrın hoşuma gitmedi ve
engelledim, hesap mı vermem gerekiyor?eoaeu001:
Kaldır engelity.ish:
neden? gördüğüm kadarıyla,
engellesem de başka hesaplardan
bana ulaşıyorsun zaten.eoaeu001:
Kaldır işte
Ne beni ne kendini yorty.ish:
ne yapacağımı
senden mi öğreneceğim?eoaeu001:
Sonradan pişman
olursun gibi geliyorty.ish:
eğer mutfak dünyasında
tanınmış biri değilsen çok da
pişman olmam gibi geliyor.eoaeu001:
:)
Pişman olmaty.ish:
sanmıyorum.Parmaklarımın arasındaki dalı sinirle kül tablasına bastırdım. Bilinen biri neden bu üslupla benimle konuşsun ki? Muhtemelen dalga geçen bir ergendi sadece. Yine de içimde saçma bir his vardı, engeli kaldırmam gerekiyormuş gibi geliyordu. Bu aptal durum başımı ağrıtmaya başlamıştı. Gözlerimi sıkıca kapatıp biraz bekledim, sanki ağrının geçmesini sağlayacakmış gibi. Birkaç saniyenin sonunda pes edip gözlerimi yeniden araladım ve telefonun ekranını açtım. Ne kaybederdim ki? Ayarlara girip engellenen kullanıcılardan bulduğum hesaba tıkladım. Kararsızdım. Derin bir nefes bırakıp engeli kaldırdım.
ty.ish:
memnun musun?jbstchvf:
Fazlasıyla
Bugün paylaştığın tarif
kusursuza yakın olmuş, tebrik ederim
Son zamanlarda gördüğüm
Steak Au Poivre tarifleri arasında
en iyisi olmuşty.ish:
ruh hastası mısın?jbstchvf:
Ne demek, rica ederimty.ish:
iyi akşamlar.Cevap vermesini beklemeden telefonu cebime attım ve içeriye döndüm. Ellerimi yıkayıp yeni eldivenlerimi giydim. Sinirlerimi bozmuştu manyak herif. Gülerek ocağın başına ilerledim ve siparişleri hazırlamaya devam ettim. Nedense tarifimi beğenmiş olması hoşuma gitmişti.
...
Saat 1'e yaklaşırken yorgun bir şekilde soyunma odasına adımladım. Bedenim çok yorgundu ama keyfim yerindeydi. Üzerimi değiştirip ekibe güzel bir gece diledim ve restorandan çıktım. Motora atlayıp yakınlardaki bir markete sürdüm, 7/24 açık olması çok işime geliyordu. Buzlu bardakta soğuk kahve alıp karşıdaki parka ilerledim ve bir banka bıraktım kendimi. Geceyi seviyordum.
Birkaç dakika sessizce kahvemi yudumladıktan sonra telefonumu aldım ve manyak herifle olan sohbetimize girdim.
jbstchvf:
Güzel akşamlar, kolay gelsinMesajını gördüğümde gülümsemiştim istemeden, sanki biraz daha normalleşmiş gibiydi. Yanıt vermem gerektiğini hissettim.
ty.ish:
teşekkür ediyorum.jbstchvf:
Çıktın sanırım
Geç oldu dikkat etty.ish:
ne bu çocuğunu
düşünen baba havası?jbstchvf:
Öylesine söyledimty.ish:
pekâlâ, merak etme.
birazdan geçerim eve.
güzel geceler.jbstchvf:
İyi gecelerMesajını beğendikten sonra telefonun ekranını kapattım. Garip adamdı. Saçlarımı karıştırdım ve oturduğum yere iyice yayılıp kahvemi içmeye devam ettim. İçimden bir ses çok eğleneceğimi söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
elegant ;; jaeyong
Fanfictionmutfak alanındaki yeteneğiyle kısa sürede sosyal medyada ses getiren lee taeyong, üç michelin yıldızına sahip idolü jung jaehyun ile tanışır. half text lee taeyong + jung jaehyun © psychelure, 2024. #8 nct