Lance POV
Hm hol is kezdhetnèm ezt a törtènetet? Talán a legelejèről? Vagy talán ahol most jár? Neem.. inkább kezdjük előröl az egèszet amíg a karjaim között pihen ő. Akire mindig is vágytam.
Nos ez az egèsz törtènet általános iskolában kezdődött...
.
.-Hè Lance- Hunk haverom felè fordítottam a fejmet, hogy megnèzzem mit is akar. Ő közelebb jött a padomhoz ès valami fura posztot mutatott amiben az egyik alsóbb èves fiú szerepelt valami szemèt mondattal- komolyan erről a gyerekről annyi poszt van meg fan oldal.- igen ismertem szemèly szerint a fiút, Keith Kogane ès, hogy honnan? Egyik nap ketten voltunk büntetèsben dèlután..
-Hunk ne már.. mièrt piszkálja mindenki azt a srácot? Szerintem egèsz jó fej, nincs vele semmi baj- mondatom vègèn enyhèn meg vontam a vállamat.
-Nos mindenki Emosnak tartja aztán sokan úgy gondolják ez olyan "más" ès ezèrt kinèzik a többi diák közül- jött oda hozzánk Pidge a másik barátom. Fura ő a rövid hajával elèg fiús mègsem basztatják.. mondjuk nem szívesen kerülnèk vele összetűzèsbe.
-De hát ő is csak egy sima ember, most kèpzeld el ha mindenki ugyan olyan szemèlyisèggel rendelkezne..-a kezemmel meg támasztottam a fejemet a padon.- pedig tök helyes- mondtam halkan.
.
.
Nos igen itt megállunk egy percre a mesèlèsben, az elejèn leszögezem, hogy meleg vagyok, ès a barátaim yaoi fanok voltak.. főleg pidge, habár èrthető a lányoknál ez már csak így megy nèha..
.-Hmm szóval tetszik neked a fiú?- kèrdezte Pidge miközben rákönyökölt az asztalomra- csókolóztatok már?
-Mi? Nem!
-Ès meg fogtad már a hátsóját?
-eh?! Pidge nem! Nem, nem csináltam vele semmit csak beszèlgettem.- enyhèn vörös arccal nèztem rájuk ès remèltem, hogy Pidge abba hagyja.
-Ès volt valami izgi a beszèlgetèsetekben... Tudod..- ezúttal Hunk nèzett rám perverz fejjel mire èn úgy döntöttem, hogy fel állok ès kimegyek. Mèg hallottam őket nevetni ès, hogy kiabálják "gyere vissza" de nem sok figyelmet szenteltem rájuk.
Miközben enyhèn idegesen járkáltam a folyosón sikeresen neki mentem valakinek ami elèggè fájt mivel ez a valaki teli erejèből jött nekem.
-Ah bocs nem láttalak mikor...- mikor rá nèztem elakadt a szavam.. Keith? A szemei vörösek voltak, mintha sírt volna.
Fel keltem a földről majd fel segítettem ès a cuccát is segítettem felszedni.
-Minden rendben?- tettem az egyik kezem a vállára de ő csak lelökte ès tovább ment a dolgára.
Hm lehet ő is látja ezeket a dolgokat.. ha nem is akkor a suliban biztos mondják neki, elèg szar lehet..
/Idő ugrás az utolsó órára/
Mikor kicsengettek az utolsó előtti órámról már hullának èreztem magamat.
-ahh nem akarok tesiiit- nyavajogtam a kèt barátomnak akik csak unottan rám nèztek, aztán Pidge-nek felcsillant a szeme.
-De Lance! Ma a tesink össze lesz vonva Keith osztályèval, ennek sem örülsz?
-Hmm, lehet.. de szerintem nem is kedvel.
-Na ne már, mièrt mondod ezt?- Hunk a vállamra tette a kezèt.
-Ma miután ott hagytalak titeket első órában akkor a folyosón össze futottunk ès amikor meg kèrdeztem mi a baja csak fakèpnèl hagyott.- miközben beszèltem mutogatta a kezemmel is mint akinek ideg rángása van.
Erre nem mondtak semmit szóval csendben bementünk az öltözőbe, èn levágódtam az egyik sarokba ès telefonozni kezdtem mivel ez a szünetünk fèl órás volt kènyelmesen ráèrtem.
Pár perc múlva nyitódott az ajtó ès alig voltunk bent 4-en az öltözőben. Felnèztem, hogy ki jött be ès Keith állt az ajtóban.
-Oh nèzd már egyszer csak ide èrt Keith is- nevettek az egyik sarokban az osztály társai (gondolom).
-Hè, fogjátok be, el szívjátok az oxigènt fölöslegesen- szóltam oda nekik ami nem nagyon tetszett nekik de nem szóltak vissza.
Vissza nèztem a telefonra. Arra lettem figyelmes, hogy valaki le ült mellèm, gondoltam Hunk jött vissza a kajálásból de Keith ült ott. Nèztem rá èrtetlenül de ő csak ült ès nèzte a kezeit.
-Minden rendben?- kèrdeztem tőle halkan. Nem válaszolt csak meg rázta a fejèt.- el akarod mondani, hogy mi törtènt?- itt egy kicsit várt, gondolom elgondolkozott, de vègül megrázta a fejèt ès ült tovább csendben.
-----------
Sziasztok PwP
Igen vègre megint írok UuU
Most egy Klance storyt hoztam mivel már lassan 3 hete, hogy ezt a shipet 'istenítem' egyèb okok miatt UwU
Asszem ez után a story után úgy is a pokolban fogok ègni szóval remèlwm teccceni fog :33
YOU ARE READING
Don't you dare forget me ever again. [Klance] ✔️
Fanfiction"-Keith? -Ne haragudj ismerjük mi egymást? -Ismertük...."