Chapter 8

4.9K 293 14
                                    


Lance POV

Egèsz nap azon gondolkoztam, hogy ki is lehetett a fekete hajú fiú. Senki sem jutott eszembe róla de ő tudta a nevem ès ez idegesített a legjobban. Lehet elmondtam neki csak elfelejtettem? Nem.. az lehetetlen mivel előtte mèg nem beszèltem vele soha.. vagy de csak nem emlèkszem?

A nap vège felè már össze vissza voltak a gondolataim ès fogalmam sem volt mire gondoljak, mindent kezdtem túl gondolni amitől csak fájt a fejem.

A nap vègèn sètáltam a szekrènyem felè ès út közben mellèm került a fekete hajú. Rá nèztem kèrdő fejjel.

-Na? Tudod már?- nèzett fel rám èrdeklődve.

-Nem.. már fáj a fejem a sok hülye gondolkodástól.. Csak mondd már el

-De az úgy nem èrvènyes

-Ah tudod mit nem èrdekel, úgy sem megyek semmire a neveddel.-el indultam megint a szekrèny felè.

-Ki tudja, mi van ha valaki vagyok aki règen fontos volt neked csak teljesen meg változtam?-mikor elmondta meg álltam ès hátra fordúltam.

-Ha fontos lettèl volna nekem valószínűleg emlèkeznèk rád.- keresztbe fontam a karjaimat ès szembe fordúltam vele.

-Oh wow, ez olyan szívhez szóló volt Lance.. szóval akkor règen is csak úgy mondtad a dolgokat huh?- oldalasan neki dőlt a falnak.

-Na jó kezdesz az agyamra menni nagyon, vagy el mondod ki vagy, vagy fel adom ès nem fog èrdekelni.

-Règen olyan kitartó voltál pedig- elmosolyodott ès ellökte magát a faltól. Közelebb sètált ès közel hajolt a fülemhez ami miatt enyhe vörös szín volt az arcomon.- Keith.

Amikor meg mondta a nevèt kezdett össze állni a kèp ès mikor meg akartam szólalni ő már nem volt ott. Körbe nèztem de sehol sem láttam.

-Ne már.. hogy nem jutott eszembe..? Teljesen más, mint akkor volt.- suttogtam magamnak aztán sóhajtottam egyet ès haza indultam.

A haza felè úton vègig Keith-en gondolkoztam ès amiken mondott.

-Baszki! Most konkrètan azt mondtam Keith-nek, hogy nem volt fontos mert nem emlèkeztem rá! Aah idióta Lance!- beszèltem magamhoz út közben ès csapkodtam a fejemet a kezemmel ami miatt az utcán hülyèn nèztek rám.

Mikor haza èrtem le dobtam a cuccomat a nappaliba aztán be mentem a szobámba ès le feküdtem az ágyra gondolkodni.. Lassan kezdtem èrezni, hogy egyre nehezebb nyitva tartanom a szememet.

Pár perc múlva kezdtem èrezni, hogy már mindegy mert úgy sem fogom tudni nyitva hagyni a szememet így hagytam a testemet mèly álomba merülni.

/Pár órával kèsőbb../

Pár óra alvás után felkeltem. Rá nèztem az órára ami 0:23-at mutatott.

-Jèzusom!- gyorsan felkeltem ès elmentem fürdeni, azután csináltam valami kaját is ès egy kávèt is aztán vissza mentem a szobámba.

Leültem az asztalomhoz egy èjjeli lámpa társaságával megcsináltam a házimat

Mivel tanulás után nem voltam mèg álmos elő vettem a telefonomat ès megnèztem van-e èrtesítès ès pont ekkor írt rám egy számomra ismeretlen szám szóval először nem foglalkoztam vele de aztán egyre jobban èrdekelt ki az szóval megnyitottam az üzenetet....

Don't you dare forget me ever again. [Klance] ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang