Lance POV
Másnap dèlután (suli után) meg vártam Keith-et a suli előtt mivel nem beszèltük meg, hogy hol találkozzunk.
Lassan 10 perce ott vártam mikor úgy gondoltam elindulok mivel felesleges rá várnom lehet el is felejtette, mikor is vègre láttam kisètálni az ajtón. Elèg lassan jött ès először èszre sem vett.
-Hu de sokáig tartott kisètálni az ajtón..- mondtam neki mikor vègre oda èrt mellèm.
-Ahh Tesi volt.. ès a tanár egy szemèt.
-Nos megesik az ilyen.
Mèg beszèlgettünk aztán elindultunk hozzám mivel èn közelebb lakom ès ott majd le pakolunk.
Mikor haza èrtünk le vágtuk a cuccunkat az egyik sarokba.
-Èss? Mit fogunk csinálni?
-Hmm nem is tudom.. játszhatnánk kő papír ollót.
-...Kő papír ollót?...-èrtetlenül nèztem az ő perverz arckifejezèsèt mert nem èrtettem mit èrt ez alatt.
-Aha.- Elmosolyodott aztán meg csókolt. Váratlanúl èrt ez az egèsz szóval nem tudtam mit reagáljak.
Láttam rajtam, hogy mèg mindig nem èrtem szóval megismètelte a tettèt viszont ezúttal kapcsolt az agyam ès èn is vissza csókoltam.
Lassan hátrálni kezdett èn pedig követtem míg ő a kanapèn feküdt èn pedig felette támasztottam magam a kezemmel a feje mellett.
Egy percre megálltam ès elgondolkodtam.
-Hmh... Biztos vagy te ebben?
-Miben?
-...Amit most csinálunk.. vagy fogunk..
-Erre most választ vársz?
-He? Nem hanem egy nyulat ._.,, na de komolyan kèrdezem..
Nem válaszolt csak a kezeit a nyakam körè fonta ès közelebb húzott ami kicsit meglepett.
-Ha nem lennèk az akkor valószínűleg bele sem megyek.- El mosolyodott ès újra meg csókolt ám most egyikünk sem húzódott el.
Lassan az egyik kezemet be csúsztattam a pólója alá ès az oldalát simogattam ami miatt nèha megremegett a lèlegzet vètele.
Mikor el váltunk a csókból a nyakához hajoltam ès ott puszilgattam. Nèhe hallottam nyögèseket amik elèg halkak voltak de mivel közel voltam hozzá ès jó a fülem is ezèrt elèg jól hallatszódott. A lèlegzete továbbra is egyenletlen volt ès gyorsabb a megszokottnál.
A kezemet ami a pólója alatt volt, egyre feljebb csúsztattam egèszen a mellkasáig ès ott is simogattam, nèha az újjam hegyèvel játszottam ott ami miatt csak mèg furábban vette a levegőt.
Az egyik tèrdemet az ő lábai közè tettem ès neki nyomtam fèrfiasságának ami miatt egy kicsivel hangosabb nyögès hagyta el a száját.
Egy-kèt helyen hagytam harapás illetve lila foltokat a nyakán, aztán megálltam addig míg levettem a pólóját.
Vègig nèztem enyhèn izmos testèn ès vègig simítottam a kezemet egèszen a mellkasától a nadrágjáig, ami egy normális hangos nyögès hagyta el a száját.
-Hmh valaki èrzèkeny odalent.
Vissza hajoltam fölè ès a mellkasán is hagytam foltokat. A tèrdemet lassan mozgattam a lába között amitől nèha össze rezzent a teste.
A kezeit a hátamra csúsztatta ès karmolni kezdte mèlyen ami először annyira nem esett jól de miután hozzá szoktam már nem bántam.
Lassan az egyik kezèt a saját nadrágjához vezette de gyorsan el vettem onnan.
-Na, ez így nem èr.
-De nemár..
-Dehogy nem.
-Neem~ Lance ne kínozz már.
-Hmh..
Eleget tève a kèrèsènek lassan ki gomboltam a nadrágját aztán le húztam róla.
Idővel rájött, hogy magamtól úgy sem fogom levenni a ruháimat így lassan ő is levetkőztetett persze azèrt be segítettem neki.
-Hm nem úgy volt amúgy, hogy megyünk valahova?- rá nèztem mosolyogva.
Enyhèn vörös araccal ès ködös tekintettel nèzett rám miközben felvonta az egyik szemöldökèt.
-Ahww de aranyos vagy így komolyan.. olyan vagy, mint akinek fogalma sincs semmiről.- lejebb hajoltam hozzá ès meg csókoltam.
-------------
Hemmm igen azt mondtam sűrűbben lesz rèsz de eddig valahogy nem volt inspirációm 🤔🙄
Ha ma lesz időm akkor mèg lesz egy rèsz csak, hogy kárpótoljalak titeket TwT bocsi, hogy kèsnek NAGYON a rèszek de igyekszem pótolni T-T
❤️🧡💛💚💙💜
YOU ARE READING
Don't you dare forget me ever again. [Klance] ✔️
Fanfiction"-Keith? -Ne haragudj ismerjük mi egymást? -Ismertük...."