Sabah okula gittiğimde kantinde bizimkiler oturmuş, son iki günün muhabbetini yapıyordu.
-Dün bir denize gittik, resmen turist kız kaynıyordu.
-Ben yazın sevgili yaptım, naber?
-Onu biliyoruz da, sen ondan ayrılmadın mı?
-Yoo. Ne ayrılayım.
-Kız ülkesine gitmedi mi?
-Yani.
-Çok salaksınız.
İşte bizim salak 3 lümüz. Tabiki benle 4 oluyor da. Taehyung, Hoseok, Jimin ve ben. Tabi bunlar konuşurken onları dinlemedim, telefonumdan bugünki gelecek kıza bakıyordum. Bana instagram üzerinden istek atmıştı. Bende ona atmıştım. Baya da fotoğrafı varmış.
Lalalisa_M:
Allahım çok tatlı! Ama bu kız hiç Koreliye benzemiyor. Yabancı öğrenci olmalı.
Ben biraz daha profilini karıştırdım, böyle güzel resimlerini vardı.
Telefonumun saatine baktım, dersin başlamasına 10 dakika vardı. Ve o sırada tüm kantin ooo ladı. Girişe baktım, evet, dün mesajlaştığım kızdı. Yerimden yanına gittim.
-Lisa? Sensin değil mi?
-Evet. Jungkook değil mi?
-Aynen. Gel seni bizimkilerle tanıştırayım.
Sırtına hafifçe vurdum ve onu bizimkilerin yanına götürdüm. Neyseki ona daha fazla bakmıyorlardı.
-Yeni transfer öğrenci Lalisa Manoban. Merhaba.
Bizimkilerle şokla bakıyordu.
-Ben Hoseok, ama sen Hope de.
-Jimin. Okula hoş geldin.
-Taehyung ben. Sen Tae diyebilirsin. Gel otur buraya.
Benim sandelyeme oturmasını söyledi. Lisa da oturdu. Bende yan masadan bir sandalye çektim.
-Kimsin, kimlerdensin, nasılsın anlat bakalım.
-Ben Lisa işte. Tayland'dan transfer gelen öğrenciyim. Babamın burada işi olduğu için bizde buraya taşındık. Önceden Kore'de birkaç yıl yaşadığım için Korece biliyorum. Babam ticaret yapıyor burada.
-Huhuu yeni öğrenci hem Tay hemde Korece biliyor. Çok iyi.
-Saçların? Ben biraz profiline baktım da, renk değiştirmişsin.
-Ah, evet. Canım sıkılınca değiştiriyorum. Öyle karışık takılıyorum. Hatta şimdi saçımda takma saç var. Normali biraz kısa, böyle uzun işte.
-Jungkook? Lan gerizekalı kızın profilini hangi ara karıştırdın?
-Biz dün tanışmıştık aslında.
-Oha!
Etrafıma bakındım, kantin boşalmaya başlıyordu. Bende bizimkileri kaldırdım ve sınıfa götürdüm.
Sınıfta da Lisa'yı Jimin'in sevgilisi Rose'nin yanına oturttum. Bizde yerinize oturduk. Salak Tae habire nasıl tanıştığımızı soruyordu. Bende hiçbir cevap vermedim ve kendi kendime düşünmeye başladım. Aslında güzel bir kızdı, iyi arkadaşım olacağını düşünüyordum.
Again yeni bölüm! ❤ Vote ve yorum u unutmayın! ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only you | Liskook ✔
FanfictionSadece benim kalbime senin sevginle doluydu. Sadece sen.. İnstagram|Texting|Fiction Başlangıç-Yayınlama: 12.09.2018 Bitiş: 18.11.2018 ~Oy verin laann~ kapak: @gizliyazarrxx teşekkür ederim ♡