24

1.2K 95 13
                                    

"Jeon Jungkook!"

Bugün yine beraber okula gidecektik. Bende ilk defa Jungkook'a onu almaya geldim.

"Geldim bebeğim!"

Merdivenlerden koşarak indi ve yanıma geldi. Sonra Tae geldi ve okula doğru yürümeye başladık.

"Kook, sence sen azcık daha dinlensen mi?"

"Hayır, sevgilimi yalnız bırakamam."

"Ya, Jungkook!"

"Şey Lisa, okulda Chae nin yanına git. Sana bir şey anlatacakmış."

"Tamam giderim."

Beraber okula yürüdük ve kantindeki yerimize oturduk. Sonra diğerleri geldi. Jisoo, Jennie, Hope, Jimin ve Chae.

"Günaydın bebeğim!"

"Günaydın!"

"Chae bana bir şey anlatacakmışsın."

"Gel bebeğim. Siz erkekler sakın gelmeyin! Kızlar siz gelin."

Biz yandaki masaya geçtik. Bana Jungkook'un bıçaklayan Namjoon ve arkadaşı Yoongi yi anlattı. Onların kendine yaptığını ve karnındaki yarayı anlattı.

"Çok geçmiş olsun güzelim. Ama ben.."

"Yaa, ağlama!"

"Benim yüzümden ona zarar verdiler. Benim yüzümden!"

Gözümden yaşlar akıyordu. Gerçekten benim yüzümdendi ve ben yerine onu bıçakladılar. Ağlayarak oradan kalktım ve Jungkook'u ayağa kaldırıp sarıldım.

"Jungkook.."

"Bebeğim ne oldu sana?"

"Sen, sen.."

-Jungkook devam-

Chae ye baktım. Bana 'Namjoon u anlattım' diyince bende ona sarıldım.

"Senin yüzünden değil bebeğim. Ben sadece seni korudum."

"Ama, sana zarar verdiler. Bir daha beni bırakma, tamam mı?"

"Tamam yaa. Sen şimdi git yüzünü falan yıka sonra sınıfa git. Ben orada olacağım."

Yanağına öpücük kondurdum ve onu tuvalete gönderdim. İşte beni dinleseydi, ama çok geç. Ama Lisa ya bir şey olmadı ya, daha hiçbir şey istemem.

"Jungkook? İyi misin?"

"İyiyim, başım döndü. Ben sınıfa çıkacağım."

Kafalarını salladılar ve bende sınıfa çıktım. Lisa sonra gelmişti. Hemen yanıma oturdu ve bana sarıldı.

"Seni hiç bırakmayacağım tamam mı? Hemde hiç."

Saçlarını öptüm ve ona sıkıca sarıldım.

End. Ehehe şimdi bu kitap okunmuyor ya, bende bunu bitireceğim. Sonra friend or boyfrend i bitirip yeni kitabımı geçireceğim. Sizi seviyorum ❤ 10 vote yorum

Only you | Liskook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin