Öğle tenefüsünde hep beraber yemekhaneye gittik. Hem Lisa'yı da yanımızda gezdiriyorduk. Okulu beğenmişti.
-Ee daha nasılsınız?
-Kanka, ben şu yeni gelen kızı kesiyorum. Nasıl, güzel mi?
Zaten bu Tae gerizekalısından başka ne beklenir ki! Anca kız kes. Zaten böyle kız kese kese iyice matematikte afalladı. 8 i meme zannediyor, mal.
-Tae mal mal bakınacağına önüne bak, salak!
-Lan Allah'ın umudu, bugün bu kıza umut var mı?
-Bence kız sana bakmıyor kanka, başkasına bakıyor. Sen başka kız kes.
Tabi Lisa da anlamıyor bunların ne yaptığını. Bende ona açıklamayı düşündüm. Zaten yanımda oturuyordu. Hemen eğilip durumu özetledim.
-Şimdi bu Tae kız meraklısıdır. Hep kız kesiyor. Ama hiç demiyor, seninle çıkalım mı diye. Utangaç. Sonra Hope da onun umudu mu neymiş, habire ona soruyor. Jimin'in de sevgisi var işte. Onunla iyi anlaşabilirsin. Birde Hoseok'un sevgilisi var. Adı Jennie. O da yakındaki gelecek, onunla da iyi anlaşırsın. Çok tatlı ve güzel bir kızdır.
-Hmm. Ne ilginç bir grubunuz varmış. Hem komik, hem eğlenceli. Ben çok sevdim burayı.
-Buraya gelmek için başka bir nedenin var mıydı?
-Oradaki arkadaşlarımı çok seviyorum. Ama bir ara babamın arkadaşının oğlu ile çıktım. Aldattı beni. Biraz da öyle bir neden var. Ama merak etme, o arkadaşım benim.
-Ne ilginç.
-Aynen de öyle.
-İsterseniz bahçeye çıkalım hepberaber, hem Lisa'yı da biraz da olsa tanımış oluruz.
-Aynen. Çıkalım.
Yemekhaneden çıktık ve gölge olan arka bahçeye gittik. Hava da güzeldi, oturduk. Çimenler, çok yumuşaktı.
-Evet, bugün bahçeye Lisa'yı tanımak için geldik. Ben biraz tanıdım, ama karı kız muhabbetinden dolayı dinlemediniz. Evet Lisa, sana sorular soralım, sen de sor bize. Tanıyalım.
-Lisa ben. Ama asıl ismim Lalisa. Lalisa denmesini sevmiyorum, çünkü birisi bana onu kullanırdı. Neyse.
Aklımdan eski sevgilisinin kullanabileceği geçti.
-Ama ben sizi çok sevdim! Çok tatlı ve komik bir arkadaşlık grubunuz var. Bende sizi tanımak istiyorum.
-Ben Tae. Grubumuzun mükemmel kız keseni. Kızlar ve ben. Derslerim falan kız üzerine. 8 sayısı çok kutsal benim için.
Lisa anladı tabi burayı, kıkırdadı biraz. Bende onu alttan dürttüm. Sustu.
-Kendimi dünya harikası görüyorum. Kızlar için harika bir tip. Mükemmel!
-Ay yeter! Bari kıza da deseydin, seni kesiyorum diye.
-Yok onu kesemem. Başka bir neden.
-Ben Jimin. Şu mal Tae'nin arkadaşıyım. Sevgilim Rose ile aşk yaşıyorum. Heart ❤
-Jiminnie! Beni tanıyorsun zaten, konuşmuştuk.
-Grubun umudu bende. Şu salak Tae'ye umut veriyorum. Umutsuz herif.
-Sus lan!
-Jungkook ben. Bizde biraz konuşmuştuk aslında. Tanıyorsun biraz beni. Biz sonra konuşuruz.
Sonra herkes Lisa'nın telefon numarasını ve Instagram ını aldı. Teneffüs bitti ve bizde sınıfta döndük.
Aklımdan güzel şeyler geçmiyor değil ❤🙊🙊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only you | Liskook ✔
FanfictionSadece benim kalbime senin sevginle doluydu. Sadece sen.. İnstagram|Texting|Fiction Başlangıç-Yayınlama: 12.09.2018 Bitiş: 18.11.2018 ~Oy verin laann~ kapak: @gizliyazarrxx teşekkür ederim ♡