Derste salak Tae ile oturuyordum. Habire 'Hopie bu kızı çok sevdim.' diyip duruyordu. Katıksız mal.
-Tae kapa çeneni! Lisa adı ve onu Jungkook ile ayarlayacağız. Sus artık!
Aslında herşeyin bir neden vardı. Jungkook ta eski sevgilisinden olaylı ayrılmıştı. Ondandı hepsi. Galiba kız da öyleydi.
Neyse ikisi anlaşırlar bence.
-Tae sussana! Senin yüzünden atılmak istemiyorum. Önüne dön de ders dinle salak!
Evet bunlar ayarlanacaktı.
~~~~~
Tenefüste Jennie işe kızlar tıvaletine gitmiştik. Okul açılalı 1 ay olmuştu ama onu o kadar heyecanlı görmemiştim. Peşinden gittim.
-Kanka bak şimdi biz kafeye gideceğiz. Seninle birilerini gelmen lazım çünkü kız erkek olarak alıyorlar. Çift olarak yani. Nasıl?
-İyi güzel de zaten var Tae ve Jungkook biriyle girerim.
-Tae yine sevgili yaptı.
-Ee?
-İşte, Jungkook'la gel.
-İyi tamam da ne zaman?
-Çıkışta. Zaten beraber gideceğiz.
-Jennie beni delirtiyorsun, ona göre. Birde birşeyler mi saklıyorsun sen?
-Yoo ne saklıyacağım ben?
-İyi hadi çıkalım.
Beraber çıktık ve sınıfa döndük. Bu sefer farklı davranıyordu, belliydi.
Sınıfa girdim. Jungkook yoktu. Ona mesaj attım.
Lalalisa_M: Jungkook? Sınıfı gelsene bi.
Jungkook_Jeon: Geliyorum.
Mesajımdan hemen sonra gelmişti. Koşmuşa benziyordu, saçlarının kenarı ter olmuştu.
-Ne oldu? Biri mi öldü?
-Yok be şey biz çıkışta kafeye gidecekmişiz de. Çift kafesiymiş. Sen de gelecek misin? Çok merak ediyorum.
-Tabi geliyorum. Beraber gireceğiz galiba.
-Aynen. Neyse çok teşekkür ederim.
Yanağına buse kondurup sınıftan çıktım.
~~~~~
Akşam okul bittiğinde Hopie aşkımın koluna girmiş, onla konuşuyordum. Tatlışım, özlemiş beni.
-Sevgilim!
-Söyle bebeğim!
-Sence işe yarar mı?
-Yaramaz mı!
Birkaç dakikada gelmiştik. Bizimkiler arkadan geliyordu. Kafamı tam döndürdüm ve arkama baktım. Jungkook ve Lisa konuşarak geliyordu.
Evet bu iş olacak!
Minnoş bir bölüm. Biraz hızlı yazdım. Az kötü oldu. Neyse vote yorum unutmayın ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only you | Liskook ✔
Fiksi PenggemarSadece benim kalbime senin sevginle doluydu. Sadece sen.. İnstagram|Texting|Fiction Başlangıç-Yayınlama: 12.09.2018 Bitiş: 18.11.2018 ~Oy verin laann~ kapak: @gizliyazarrxx teşekkür ederim ♡