16

1.9K 118 13
                                    

Öğlen yemek için Chae lere gitmiştik. Annesi bize çok güzel yemekler yapmıştı. Ona Lisa ile tanıştırdık.

"Omma, bak yeni arkadaşım Lisa."

"Merhaba, hoşgeldin!"

"Hoşbuldum."

"Yemek?"

Tae malı.

"Oğlum az beklesene ya!"

"Tabiki hazır, içeri geçin."

Ayakkabılarımızı çıkarıp eve girdik. Oturma odalarında yerde çok güzel yemeklerin olduğu bir masa vardı. Hemen oturduk ve yemeye -pardon- Tae Jisoo ikilisi yemeye başladı.

"Az yavaş ya!"

"Kızı kendine benzetti salak."

"Ama açım!"

"Ye aşkım ye!"

Bizde onlardan sonra yemeye başladık. Yanımda Lisa oturuyordu. Aşağıdan beni dürttü. Ağzıyla 'Bana şu kimchi yi verir misin?' dedi. Bana mı!

"Tabi al."

Sofrada olmazsa olmazlarımız zaten Tae ve Hope un konuşmaları. Hemen Tae birşeyler sormaya başladı.

"Hopie, hayatta Jisoo ile evlenme şansım mı yoksa onunla evlenme şansım mı daha yüksek?"

"Mal herif!"

"Sus lan!"

"Tabiki öğrenebilirsiniz sevgili Taehyung. Bakıyorum, ha evet, önce senin mal mal konuşmaman lazım. Sevgilinin yanında veya başkasının yanımda. Herkese çok saygılı davran, güzel konuş, 5 yıla evlenirsiniz."

"5!?"

"Üniversite de oku değil mi Tae salağı!"

"Sevgilim, senin için inşaat mühendisi olup babamın şirketinde çalışıp ev yapacağım. Sonra büyük olan birinde otururuz."

"Aa, güzel olur aslında."

"Yemeğinizi yiyin çocuklar hadi, size tatlı da yaptım."

"Tatlı!"

Tatlı lafını duyunca herkes hızlı hızlı yemeye başladı. Yaklaşık 5 dk sonra herşey bitmişti.

Chae nin annesi bize tatlısını getirdi. Ama bu dondurma!

"Size kendi elimle dondurma yaptım. Hem de o sağlıksız şeylerden daha güzel!"

Hepimize kasede biraz vermişti. Benimki yaban mersinliydi. Lisa da çikolatalı vardı. Ona baktım, bana bakıyordu.

"Şey, ben çikolatalı yiyemem de değişebilir miyiz acaba?"

"Tabi."

Onunla dondurmalarımızı değiştik ve yedik. Gerçekten harika olmuştu!

"Teyze, yemek için teşekkür ederiz. Biz şimdi çıksak, anca okula gideriz."

"Ama.."

"TAE!"

"Tamam be!"

Herkes kalktı, teşekkür etti ve evden çıktık. Okula doğru gidiyorduk. Herkes birbiriyle konuşuyordu. Bende kolumu Lisa'nın omzuna attım ve onunla sohbet etmeye başladım.

"Nasıldı?"

"Ben çok sevdim."

"Tae olmasa da olurdu da."

"O eğlence katıyor ama, olmazsa olmaz ki."

"Çikolata? Yemedin."

"Sevmiyorum dondurmada. Yaban mersinli daha çok hoşuma gidiyor."

"İyi bakalım."

Yanağından makas aldım ve okula doğru yürümeye devam ettik.

~~~~~

@Rose_Chae:

Thanks for everything <3 @Jimin_Park

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Thanks for everything <3 @Jimin_Park

890 heart 400 yorum

@0987: Oooo çok tatlı.

@123: Jimin de hemen ısmarlamış birşeyler vay.

@Jichu: Okuldan sırf bir saat önce bunun için mi çıktınız! Neyse artık beni de götür bak @Kim_Tae

@Jimin_Park: Tabiki ben götürdüm önce ağlayın. @Kim_Tae @Jichu

@Kim_Tae: Aşkım seni götüreceğim. Hemde bu haftasonu! @Jichu

@Jichu: İyi, affettim  <333

@Jenn_Kim: Oooo çok tatlıı @Hopie

@Hopie: Tabiki seni de götüreceğim @Jenn_Kim

@567: Ahaaaa en sevdiğim

@Lalalisa_M: Kuzularım ❤ @Jimin_Park @Rose_Chae

@Jungkook_Jeon: Bende oraya gideceğim. Lisa, gidelim mi? @Lalalisa_M

@Lalalisa_M: Olur. Önce eve gitsem!

@Jungkook_Jeon: Çıkışta bekliyorum ;) @Lalalisa_M

10 yorum vote teşeke

Only you | Liskook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin