Jungkook ile sınıfa gittik yemekten sonra. Sınıf boştu. Bizde bizimkilerin yanına aşağı indik. Aşağı inerken Namjoon denilen gamzeli de yanımdan geçti. Jungkook ta onu görür görmez kolunu omzuma atmıştı.
Beraber aşağı indik. Bizimkilerin yanına. Ve tabiki onlar yine konuşuyordu. Hemen sandalye çektik onların yanına.
"Nasılsınız bakalım?"
"İyi. Siz?"
"Lan salak Tae bize tavır mı aldın gerizekalı! Benle düzgün konuş."
"Hope, bu kimdi? Ben tanımıyorum da."
"Bak Taehyung seni fena beceririm ha!"
"Sus lan! Bizi sattın sen. Neydik biz! Hepimiz birimiz için değil mi!"
"Sanki Tae abartıyor mu ne?"
"Aynen ha. Kalk Lisa, biz istenmediğimiz birisinin yanında olmayız."
Çok sinirlenmiş gibiydi. Kolumdan tuttu, bende peşinden koşmaya başladım. Sığır, koşuyordu çünkü!
Onu bir yere götürdüm. Burası genelde boş oluyordu. Bugün beni korkututmuştu çünkü.
"Jungkook, ne yapıyorsun? Benim peşimden gelmemeliydin. Bak sana kızdılar. Hadi lütfen aranızı açmayın yeni gelen birisini korumak yerine kendi arkadaşlarınla takıl, olur mu ha?"
"Hayır. Ben onları biliyorum, bunlar benden bir şey saklıyorlar. Ben bazen giderdim yemekhaneye ama bunlar böyle yapmazdı. Kesin bize bir şey planlıyorlar."
"Tamam, şimdi sakin ol."
Ellerini ellerimin arasına aldım. Kafasını beni görebilecek seviyede kaldırdım.
"Onlar bizim arkadaşımız ve hiçbir şey olmayacak. Tamam mı?"
Ona gülümsedim. Kendi de gülümsedi ve bana sarıldı. Sadece şu kelimeyi tekrarlıyordu.
"Teşekkür ederim. Her şey için."
~~~~~
Öğleden sonra çıkışta Chae ve Jimin, Lisa ve Jungkook u dışarı çıkardılar. Bizde kapıya düzenek falan kurduk.
Jimin beni çaldırdı. Bende hemen Hope la çantamı alıp saklandım. Sınıfa Jungkook ve Lisa girdi.
Jungkook önce dolabını açtı ve kitabını bulmaya başladı. Lisa da dışarı bakıyordu. Önce kızlar kostümleriyle oradan geçtiler. Lisa onlara baktı ve Jungkook un yanına gitti.
"Demin birşey geçti ordan!"
"Bu saatte kim olacak okulda? Gel hadi gidelim, buldum kitabımı, çantamdaymış."
O sırada kapıya bağlı olan ipi çektim ve kapı sertçe kapandı. İçerde perdeler kapanmıştı, sesler geliyordu. Tabi kendi sesleri de geliyordu. Bizde kameradan onları izliyorduk.
Pencerenin önünden kızlar koşarak geçti kostümle, ona da bağırdı! Korkak Bebe Jungkook! Zaten oldum olası bi korkar, ağlar zaten. Hehehehhe
Tabi bunlar korkudan birbirlerine sarıldı! Bizde tabi izliyoruz meraklı melehat gibiyiz ayol! Kız Ayşe çekirdek getir şuna bakıp da gülelim! (Tamam bu paragraf az saçma tşk)
Sonra bir yerden koşma sesi geldi.
"Nasıldı aşkım?"
Teşekkür ederim Jisoo.
Jungkook kapıyı kırdı ve bizi gördü. Büyük şok! Tabi biz ona o bize bakıyor.
"Neler oluyor?"
"Hiç. Sen?"
"Ben biliyordum."
Lisa'yı kolundan tuttu ve çıkışa doğru ilerledi. Evet, yavaş yavaş oturuyordu. Lisa - Jungkook! ♡
Amaan amaç beraber olmaları değil mi zaten?
Sa guys. 10 vote yorum thanks.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only you | Liskook ✔
FanfictionSadece benim kalbime senin sevginle doluydu. Sadece sen.. İnstagram|Texting|Fiction Başlangıç-Yayınlama: 12.09.2018 Bitiş: 18.11.2018 ~Oy verin laann~ kapak: @gizliyazarrxx teşekkür ederim ♡