"Jungkook! Jungkook! Kook~ssi!"
Önden hızlı hızlı yürüyordum. Lisa olmalıydı arkamdaki.
"Ya! Dursana!"
Birden durdum. Lisa da yavaşlayamadı tabi, üstüme düştü.
"Jungkook! Bir durmayı öğrenemedin!"
"Lisa, işim var benim. Şu kağıtları öğretmene vermem gerekiyordu, sayende dağıldı."
"Sana birşey demem lazım."
"Bana yardım etmelisin o zaman. Hadi kalk üzerimden de bende götüreyim değil mi?"
Onun yüzüne değen saçlarımı çekti ve kalktı. Yakından da gayet hoş gözüküyordu. Aman bana ne!
Elinden tuttum ve onu kaldırdım. Yerden kağıtları toplayıp bana verdi ve ona teşekkür ettim. Sonra kağıtları vermek üzere öğretmenler odasına gittim.
Oradaki işim bitince sınıfa gittim. Lisa sınıftaydı ve kafasını sıraya koymuştu. Başı ağrıyordu galiba, başka türlü öyle yatmazdı çünkü.
"Lisa? Lalisa? Başın mı ağrıyor?"
"Evet. Birde kolum ağrıyor, üstüne düştüm ya, kolum yere çarptı."
"Revir?"
"Hayır."
"Kalk hadi gideceğiz revire, hadi!"
"Ha hayır! Ben iyiyim."
Kolundan tuttum ve onu kaldırdım. Sınıftan hızlı hızlı çıkardım. Hemen aşağıdaki revire gittik. Zorla içeri oturtup koluna krem sürdürttüm. Bana bakıyordu, ama umrumda değildi. Benim yüzümden düşmüştü çünkü. Suçluydum ona karşı.
İşimiz bitince oradan çıktık. Sonra aklıma bana bir şey diyeceği geldi ve onu beni geçen sefer götürdüğü yere götürdüm.
"Sevgili Lisa, buyrun."
"Noldu ya?"
"Bana bir şey diyecektin, o ne?"
"Şey.."
Kafasını öne doğru eğmişti.
"Ben senden bir şey rica edecektim de."
"Söyle hadi."
"Beni bu akşam eve bırakır mısın diyecektim. Çünkü sabah gelirken bana biri takip ediyor hissi geldi. Sanki takip ediyor biri beni."
"Tabi, olur. Sen nasıl istersen."
Kafasını kaldırdı ve bana teşekkür etti. Sonra çalan zille beraber sınıfa gittik.
~~~~~
"Bu öğlen ne yiyelim sevgilim?"
Chae bana baktı. Allahım seni yerim! Ne tatlısın yaa!
"Ben artık çok sıkıldım ya yemeklerden. Bizim eve gidelim mi? Annem çok güzel yemekler yapıyordu sabah. Annem hem seni çok da seviyor. Ne dersin?"
"Ooo, size gidelim de, bizimkiler?"
"Onlar da gelir. Hem çok güzel yemek var diyorum ben!"
"İyi be gelirler. Ben baş başa..."
"Şşt! O da olur."
Yanağından öpücük aldım. Bu kız beni bir gün öldürecek!
Hemen yerimden kalktım, Tae ve Hope un yanına gittim.
"Gelin gelin! Kızlar sizde gelin. Şimdi bu öğlen Chae nin evine gideceğiz. Yemek yiyip okula geleceğiz."
O sırada Lisa ve Jungkook sınıfa girdi. Onlara da söyledim. Lisa çok sevindi, Jungkook da ona baktı ve gülümsedi.
Bunlar birşeyler mi karıştırıyor!?
Eveeet yb geldi. 10 vote yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only you | Liskook ✔
FanfictionSadece benim kalbime senin sevginle doluydu. Sadece sen.. İnstagram|Texting|Fiction Başlangıç-Yayınlama: 12.09.2018 Bitiş: 18.11.2018 ~Oy verin laann~ kapak: @gizliyazarrxx teşekkür ederim ♡