"Jungkook'a fotoğraf mı attın?"
"Evet."
"Ee sonra ne oldu?"
"Lisa ve kendimi attım sonra senle beni attım. Lisa yı görünce geliyorum dedi."
Sonra boş sandalye çekildi ve Jungkook yanımıza oturdu.
"Selam millet."
"Akşam akşam bu gelme? Ben senden kopya istediğimde gelmiyordun ama!"
"Sus ya! Hem ben belki canımın gelesi geldi belki!"
"İyi be! Hem ben belki size katılmak istiyorsun!"
Sonra kısa bir sessizlik oldu.
"Evet. Neyse siz kahve almışsınız, bende alayım."
Ayağa kalktı ve kasaya kadar yürüdü ve kahvesini aldı ve beklemeye başladı.
"Bakın şimdi planımız şu: Ben Lisa'nın omzuna kolumu atacağım ve ona birşeyler göstereceğim. Jisoo sen bebeğim, hiçbir şey yapma ve bize Jungkook'un ne zaman geleceğini söyle."
Jungkook beklerken Lisa ya kolumu attım ve telefonumdan ona birşeyler gösterdim. Tabiki saçma şeyler değil, komik şeyler. Sonra galiba Jungkook buraya yaklaşıyordu çünkü Jisoo 'Dikkat' demişti. Daha çok Lisa ya sokuldum.
"Nasıl?"
"Ya bunlar çok komik Taehyung!"
"Siz ne yapıyorsunuz?"
İşte kurban gelmişti. Yanımıza oturdu. Önce hiçbir şey demedi ama sonra kalktı ve benim kollarımı Lisa dan çekti.
"Mal, sevgilin varken neden Lisa ile sarmaş dolaşsın?"
"Ona bir şey izlettim. Değil mi?"
Kolumu yine atmıştım. Ve kalkıp Lisa yı kolundan çekip kendi yanına oturttu.
"Sakın bir daha sevdiğim kıza yanlış anlamda dokunma!"
Sevdiğim kız mı?
"Sen neyden bahsediyorsun?"
"Jeon Jungkook?"
"Tae..."
Bir dakika?! Biz bunları birleştirmekle iyi mi etmiştik yani?
"Jeon Jungkook bana neler olduğunu açıkla yoksa seninle bir daha asla konuşmam!"
"Şey, ben.."
Şimdi olaylar kızışmaya başlıyordu.
"İşte sana karşı bir değişik bir duygum var işte. Seni görünce, beraber olunca içimde değişik şeyler oluyor."
"Sen şimdi bana aşık mı oldun?"
"Hoşlanma diyelim."
Lisa kafasını eğdi ve gülümsedi. Sonra da Jungkook'a baktı.
"Aslında dürüst olmak gerekirse bende öyle."
Lisa Jungkook'un yanağını öpüp, çantasını alıp yanımızdan koşarak uzaklaştı.
10 vote yorum. Sevgiler ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only you | Liskook ✔
FanficSadece benim kalbime senin sevginle doluydu. Sadece sen.. İnstagram|Texting|Fiction Başlangıç-Yayınlama: 12.09.2018 Bitiş: 18.11.2018 ~Oy verin laann~ kapak: @gizliyazarrxx teşekkür ederim ♡