1 | Anne

10.2K 286 49
                                    

Oflayarak antrenman çantamı koltuğa bıraktım. Ayağımı kendime doğru çekip çorabımı yavaşça çekmemle acıyla inlemem bir oldu. Ayağım git gide daha da mosmor oluyordu. Sesimi duyan annem salona gelerek yine söylenmeye başladı,

"Öğretmenlik, mühendislik, avukatlık dururken erkek fatma gibi futbolcu olmayı seçtin üstüne birde her gün kendini sakatlayıp geliyorsun hemde beş kuruş kazanmadan."

"Anne kulüp biraz kendine gelsin başlayacak maaşlarımızı vermeye."

"Kızlar futbolcu olmaz dedik aç kaldın bak." dedi abim elindeki elmasından bir ısırık almadan önce.

"Herkes erkekler kadar şanslı olamıyor abicim. Bak sende futbolcusun ama annem eve para getiriyorsun diye sana bir şey diyemiyor."

"Şu hayalin, rüyanda gerçekleşiyor mu?" dedi abim kahkahalara boğulurken.

"O hayali gerçekleştirmek adına tüm yurttan imza kampanyaları düzenliyoruz abi." göz devirerek söylediğim şeye aslında bende pek inanmıyordum ama denemekten zarar gelmezdi. Futbol belki karma halinde oynanabilirdi. Sekerek mutfağa girdim ve su doldururken televizyonun sesiyle adeta kulaklarım çınladı.

"Hadi be."

Abimin sesiyle salona gitmem bir oldu. Spikerin her bir kelimesinde daha çok gülümserken anneme zafer dolu bir bakış attım.

"Sanırım artık bende eve para getirebileceğim anne."









Tanıtım bölümü gibi de varsayabilirsiniz, kısacık bir bölüm oldu. Bu hikayeyi uzun zamandır planlıyordum ve sonunda yazabildim :) Aklımdakileri gerçekleştirebilirsem çok beğeneceğinize inanıyorum ❤️

F U T B O L   A Ş K I     (Cengiz Ünder✨) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin