Kerem (bu sefer farklı birisi😂)"Ablamın ünlü triplerine girdiğini düşünsenize."
Ayağa kalktım ve ablamın her zaman yaptığı ceketi önüne çekme hareketini yaptım.
"Özel hayatım hakkında konuşmuyorum, lütfen."
Annemden kafama bir terlik yiyince gülerek yerime oturdum.
"Hadi ablanı uyandır artık. Çok geç oldu."
"Hemen annem." dedim ve annemi yanağından öpüp ablamın odasına girdim.
"Abla, acaba diyorum beni şu futbolcu arkadaşlarının kız kardeşleriyle mi tanıştırsan?"
"Ergen Kerem, git başımdan."
"Aaa çok ayıp ama."
Ablamın yatağına atlayıp ona sarıldım.
"Abla yaparsın, hadi nolur nolur nolur."
"Ablanı kollarınla öldürmezsen düşünebilir."
"Oley be! Canım ablam!"
Ablam saçlarımı karıştırıp kalktı ve saçını topladı. O sırada benim ilgimi ablamın telefonunun ışığı çekti. Ablam odadan çıkınca yataktan kalkmadan telefonu yandan aldım. Şifresini bilmiyordum ama ana ekranında yazanı gördüm.
"Abla bu mesaja nasıl bakmazsın!?"
"Ne mesajı?" ablam kapıdan kafasını uzatıp bana sorar bakışlarla bakıyordu.
"Cengiz Ünder sana mesaj göndermiş."
"Ha, o mu? O sahte hesap. Bizim kızlardan biri kaç gündür dalgasını yapıyor."
"Ciddi mi ya? Bende buluşacaksanız bende geleceğim diyecektim."
"Ay sanki ben çok tanıştım Kerem birde sen tanışacaksın."
"Ya tamam gülme abla ya. Öyle sandım bir an."
"Neyse bak, ben şimdi biraz dışarı çıkacağım. Erdem abim gelince mesaj at tamam mı?"
"Kesin Cengiz'e gidiyorsun ya."
"Cengiz senin askerlik arkadaşın mı bir, ikincisi tanımadığım biriyle nasıl buluşabilirim?"
"Şu sahte hesaba bak bari. Belki gerçektir."
"Kerem!"
"Tamam tamam sustum. Ben Erdem abim gelince mesaj atarım sana."
"Aferin benim ergen kardeşime!"
"Of abla of!"
"Sen güzele güzel denir diyorsun ya ablacım, ergene de ergen denir işte."
"Ha ha ha çok komik."
Ben odadan çıkınca ablam hazırlanmak için odaya girdi."
-
Gizem
Kızlarla uzun zamandır buluşamıyorduk bu yüzden biraz erken gelmiştim kafeye. Ama bizimkilerden kimse yoktu. Cam kenarında bir koltuğa oturup su rica ettim.
"Hallo schöne Frau." (Merhaba güzel kadın.)
"Türkçe konuş Türkçe!"
Kaşlarımı çatıp arkama döndüğümde elimde olmadan ağzım açılmıştı.
"Merhaba." dedi gülümseyerek. Hemen ayağa kalktım.
"Sen, sen Emre'sin."
"Milli takımdan mesaj getirdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F U T B O L A Ş K I (Cengiz Ünder✨)
Fanfiction"Ben seni seviyorum, seni sadece Emre'den değil etrafımdaki tüm erkeklerden daha özel kılan bu." Bir cümle ile başlamıştı oysa ki her şey...