13 | Hırsız

2.6K 103 12
                                    


29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'mız kutlu olsun! 🇹🇷 Ulu Önder Atatürk'ün ilkelerinden çıkmayacağımız ve Andımız'ı gür bir sesle okuyacağımız günler gelir inşallah.

Bölüm sana kardeşim❤️ _burkisdurms_

-

Cengiz

"Bence güzel bir teklifti."

Gizem'in elini tuttuğumda bana bakıp gülümsedi.

"Lisede sınıfta edilen tekliflere benziyordu Cengiz, sen gerçekten romantik olmayı beceremeyeceksin."

"Seni seviyorum ama yetmez mi?"

"Yeter ama birazcık romantik olsan güzel olabilirdi hani."

Güldüm ve yanağını öptüm, çok güzel kokuyordu. Elinden çekerek onu durdurdum. Boynundaki şalı yavaşça ellerim arasına aldım.

"Bu bende kalsa olur mu? Yastığımın yanına koymak istiyorum."

Gülümsedi ve sanki nedenini bilmiyormuş gibi dudaklarını büzüp gözlerime baktı,

"Neden?"

"Yanımda olmasan bile kokunla uyumak, kokunla uyanmak istiyorum."

"Biliyor musun bazen bilmeden romantik oluyorsun."

Ufak bir kahkaha attım ve onu kucağıma aldım. Hemen boynuma sarıldı ve yanağını yanağıma yasladı.

"Rüyamda bile Çağlar ve Enes'in bize olan bakışlarını göreceğim sanırım."

"Onlara söylemekle iyi yaptık mı bilmiyorum. Sanırım artık hep öyle bakacaklar."

Gülümseyip başını iyice boynuma yasladı. Bir elinin yanağıma gittiğini hissettim. Onun odasının kapısına geldiğimizde yavaşça yere inmesini sağladım. Eli hala yanağımdaydı. Hafifçe parmak uçlarında yükseldi ve elini çekip yanağıma varla yok arası bir öpücük bıraktı. Elim istemsizce onun öptüğü yere gittiğinde dudaklarımdan kendiliğinden çıkmıştı gözlerinin parlamasına sebep olan kelimeler,

"Seni seviyorum."

Odasının kapısını gözlerimizi ayırmadan açtı. Bir an için içeri girecek sandım ama o bana doğru gelip üstümdeki ince hırkayı çekiştirdi.

"Bende bunu almak istiyorum, sevdiğim adam."

Ellerimin titremesini umursamadan hırkamı çıkardım ve üşümüş olan ellerini avuçlarım arasına alıp öptüm. Odasına girinceye kadar gözlerim Gizem'i takip etti. Anın büyüsüne kapılmış gibiydim, etrafta ondan başka bir şey göremiyordu sanki gözlerim. Gülümsememi yüzümden bir an olsun silmeden odama doğru ilerledim.

-

Yazar

"Emre sakin olur musun?"

Emre küçük masanın üzerinde duran vazoyu yere fırlattığında Cenk onu yatağın ucuna oturtup omzundan hafifçe bastırdı.

"Olmuyorum. Hep benim mi sakin olmam gerekiyor?"

"Her zaman alttan alan Cengiz oluyor. O yüzden kes sesini."

"Çağlar." dedi Hakan sert bir bakış atarak.

"Çağlar boşver kardeşim. Ne anlatsak anlamaz bu takıntılı."

"Enes, Çağlar. Ortalığı daha fazla kızıştırmayın."

F U T B O L   A Ş K I     (Cengiz Ünder✨) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin