Jisoo 3 gün önce dediği gibi Jennie'e bir iş bulmuştu. Küçük bir Cafe'de garsonluk yapacaktı. Jennie dediğinden 1 gün sonra vazgeçmişti ve bu şekilde yaşamak istediğini söylemişti. Jisoo'da bu sefer Jennie'i cidden sert bir dille azarlayıp kabul etmesini sağlamıştı. Cafede 4 yeni kişiyle tanışmıştı. Lalisa, Chaeyoung, Jungkook ve Jimin. Erkeklerin davranışlarını Tae'ye çok fazla benzetiyordu. Taehyung tekrar onunlaymış gibi hissediyordu. Bu o kadar güzel bir histi ki sırf bu yüzden Jungkook ve Jimin'in yanından ayrılmak istemiyordu.
"Jennie, 7 numaralı masaya bak." Jennie elindeki menüyle beraber 7 numaralı masaya ruhsuz bir şekilde yürürken Jisoo Cafe'nin kapısından girdi ve Jennie'e doğru koştu.
Jennie Jisoo'yu gördüğü an masayı boşverip Jisoo'ya baktı. Jisoo, Jennie'in kolunu tutup nefeslenmeye çalıştı.
"Jennie çok acil konuşmamız gerek."
"Jisoo görüyorsun çalışıyor-" Jisoo Jennie'nin hızlıca sözünü kesti.
"Boşver çalışmayı, sana anlatmam gereken çok önemli şeyler var."
"Bekle bir saniye o zaman." Jennie hızlıca masaya ilerledi ve menüyü önlerine koydu daha sonra da biraz gülümseyip Jisoo'nun tekrar yanına gitti.
"Şimdi anlat neler oluyor?"
"Bir adam, 2 saat önce benim evime geldi. Kapıyı açtığımda gözlerinin kıpkırmızı olduğunu gördüm. Büyük ihtimal ağlamaktan. Neyse olay bu değil. Taehyung'un kaza yaptığı gece, yanında bir çocuk varmış. Yanındaki o çocukla beraber kaza yapmışlar, bu evime gelen adamın kardeşiymiş bu çocuk."
"Yani?"
"Yani Jennie...Taehyung-"
"Jennie, buraya gel!" Jennie'nin patronunun Jisoo'nun sözünü kesmesiyle Jennie gözlerini devirerek patronun yanına ilerlemeye başladı.
"Jennie dinlemelisin, bak."
"Jisoo sen demiyor muydun geçen gün, 'Taehyung öldu, unut artık onu!' diye? Şimdi ney söyleyeceksin."
"Taehyung öldüğünde, polisler yanındaki çocuktan hiç bahsetti mi Jennie?" Jennie olduğu yerde durup Jisoo'ya çatık kaşlarla döndü.
"Ne demeye çalışıyorsun sen Jisoo?"
"Evime gelen çocuk, adı Jin. Ölenin kardeşi olduğunu söylüyor." Jennie sinirle gürdü.
'O zaman Taehyung nerede!?"
"Bilmiyorum ama ben artık Taehyung'ın gerçekten öldüğünü düşünmüyorum." Jennie işaret parmağını tehtit edermiş gibi Jisoo'ya doğru salladı.
"Bak, saçma sapan düşünmeyi bırakın! Taehyung öldü, o şimdi sadece benim kalbimde yaşıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black | Taennie
Fanfiction"Sensizlik cehennem gibi acıtıyor sevgilim." _________ "Taehyung yaşıyor." _________ "Sadece tek bir gün daha onunla beraber olmak istiyorum, onu o kadar çok özledim ki." _________ Kalbine dokunmaya çalıştığı ona tekrar baktı, o kadar güzeldi ki... ...