kavga...

90 6 0
                                    

sizsiniz dedim icimden.bunca çektiğim acinin bunca kirizin sebebi sizsiniz.bi günümü daha sabahtan nahvetmeyi başaran sizsiniz. harbiden günümü zehir etmekte uzerlerine yoktu.sanki bunun için özel ders almus gibiydiler.

ayak sesleri beni düşüncelerimden kuratarmisti.ayak sesleri salondan geliyodu.kafami o tarafa cevirdigimde ali naci ve suyun bize doğru geldiğini gördüm.ah hadi ama yinemi isime burnunu sokacakti.bundan nefret ediyodum.herseyime karismasi içimdeki onu dövme isteğini arttiriyodu.yanina kadar gelip"neler oluyor burda "dedi.

"sanane"bunu sanirim sesli söylemiştim çünkü herkes bana bakiyodu.beynim bazen beni dinlemiyodu.bu huyunu sevmesemde bazen ise yariyordu.ali nacinin dirdirina beynimin düşünme bölümünü etkileyesiye kadar sabrettim.ama insanin da sabrinin bi siniri vardi.

kafami yerden kaldirip ali nacinin suratina baktim.gözlerinin içine o kadar sert baktimki artik susmasi gerektiğini anlamisti.ama artik çok geçti.ellerimi yumruk haline getirip ali nacinin suratina indirdim .

aci bir Çiğlik ve inlrme sesiyle ali nacinin yere düşmesi bi oldu.bu benim için büyük bi firsatti.hemen ali nacinin üzerine oturup onun yüzüne yumruk atmaya basladim.bu olay ne kadar surdu bilmiyorum ama artik kolunda ve elimde güç kalmamisti.ali Naciye baktim her yeri kan icindeydi."bana bulasmasaydinda su dayagi yemeseydin olmazmiydi "dedim icimden.

arkami donmustumki ayagima yediğim sert darbeyle kendimi yerde buldum.pislik herif yerde yatarken bana celmet atmisti.şuan tamamen savunmasizdim.yüz ustu yatiyodum ve sirtima gelecek herhangi bi darbeye karsi kendimi savunamayabilirdim.bu yüzden sirtustu donmeliydim yoksa biraz önceki yumruklarin bedelini agir odemesemde biraz oderdim.

ben bu düşüncelerle sirtustu dönerken yüzüme aldigim yumruk darbesiyle kasimda keskin bi aci hissettim.sonrada gozlerime doğru ilik bizi akli ve goruntum tamamen kirmizi oldu.onu göremiyorum ama canini çok yakmisti.beynim canim yandigindan normalinden daha fazla calisirdi.o yüzden gözlerimi hemen temizleyip gördüğüm ilk yerine tekme attim.

oww.sanirim karnini isabet ettirmiştir cunku yerde dinlerken karnini tutuyordu."bak iste bunu yapmicaktin canim acidi "dedim gulumseyerek .ve karnina tekme atmaya basladim.bugün hayatinin en güzel dayagini yemişti benden.bunu düşünürken hala karnina ve bacaklarına tekme atiyordum.birini beni dursurmasi için allaha dua ettim.çünkü eğer biri beni durdurmazsa bu çocuk elimde kalacakti .

sanirim duam kabul olmuştu çünkü biri beni belimden tutup ali naciden uzaklaştırma baslamisti.

yorumlar ve beğenirler gelmesede olsun ben yazicam umarim begenirsiniz :)(

yalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin