iğne...

78 7 0
                                    

bu soruyu kendime defalarca sordum ama bi cevap alamadim.iç sesimle savaş vermeyi birakip kizi incelemeye basladim.sürekli yüzünde sevimli bi tebesum vardi.iyi birine benziyordu.onu incelemem onun hareket etmesiyle bolundu.

ellerini alnima götürüp alnimdaki bezi aldi daha sonra yataktaki iki bezinde alip odadan cikti.o odadan cikinca biraz odayi inceleme firsatim oldu.

yatagin ayak ucunda bi dolap vardi.dolabin olduğu duvarda pencere vardi.yatagin karsisindaki duvar ise boydan boya kitaplikti.kitap hastasi odugum için bu beni mutlu etmişti.biran önce iyileşip o kitaplari incelemek istiyordum.

ben kitaplara bakarken o kiz elinde biraz önceki bezlerle yine geldi.bezlerden birini alnima diğer ikisinide koltuk altima koyup yatagin bas kismindaki tabureye oturdu.

tahminime gore basimin zonklamasinin nedeni ateşimin olmasiydi.

"neren agriyo?" bu soruyu hem acima hem de ciddi bi şekilde sormuştu.

"heryerim"dedim kisaca.düşünmeye bile takatim yokken ona uzun uzun aciklama yapmayı gözüm yememisti.

tabureden kalkip tekrar odadan ciktiginda bi daha geri gelmicene nerdeyse emindim.hem neden benim gibi biriyle ugrasiyorduki.

birinin kolumu tutmasiyla düşüncelerimden kurtulup dikkatimi o yöne verdim.

elinde igneyle kolumu tutan kişi biraz önce umudumu yitirdigim kizdi.bana gulumseyip iğneyi koluma batirdi.ya eli çok hafifti yada bunca acinin içinde iğne acisini hissetmemistim.birinci ihtimale odaklanip bende ona gulumsedim.

sanirim biraz kisa oldu ama olsun ben yinede devam ediyorum yorum ve begenilerinizi bekliyorum <3

yalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin