uzun yazmaya calistim umarim begeniyorsunuzdur keyifli okumalar <3
kendimi yorgun hissediyordum ama uykum yoktu ne saçma çelişki dedim içimden.yatakta oturur pozisyona geldim.sonrada vücudumu incelemeye basladim.pamuklu siyah esortman hala duruyordu.üzerimde bisi yoktu.bu beni rahatsiz etmeye baslamisti.üzerimde hicbisi olmadan gezmeye aliskin değildim.bu yüzden durudan badi istemeye karar verdim.
"afedersin ben yani şey boyle gezmeye pek alisik degilimde varsa..."lafimi bolup
"a evet tabi dolapta bi kaç tane olcakti" dedi.
dolaptan beyaz bi badi verdi.üzerinde turkce karsiligi sakin olan calm yazıyordu.badiyi üzerime gecirdigimde aslında badinin beni hic anlatmadigini düşünüp gulumsedim.
"bazen bazı insanları kelimeler anlatamaz" deyip bana gulumsedi.
"ah sanırım beni hicbi kelime anlatamaz "
derken kafamı sıkıca yastiga bastirdim.
"eğer uykun varsa odadan cikabilirim"dediğinde ona halsizlik ettiğimi düşündüm.onun ne sucu vardiki.ona bu şekilde davranmamaliydim.
"hayır yok ama kendimi yorgun hissediyorum"diyebildim sadece.onunla konuşmak istiyordum ama bu gücü kendinde bulamiyordum.ona sormam gereken bi suru soru vardi.beni nerde bulmustu? beni ne halde bulmustu?bana neden yardim ediyordu?en önemlisi de ben neredeydim?
bu sorular beynimde dolaşırken durunun "kitap okumayi severmisin "demesiyle dikkatimi biraz önce gorduğum ve çok beğendiğim kitaplıga çevirdim."evet" dedim sadece.kısa cevaplar vermem onun canını sıkıyo gibiydi ama napıyım kendimde okadar güç bulamıyordum.
kitapligin önüne geçip bana hangi tur kitaplardan hoslandigimi sorduğunda ona fantastik-bilim kurgu ,macera ve gizem dedim. kitaplıktan 9-10 kitap cikarip önüme koyduğunda ona minnet dolu bi bakis atip içinden bi kitap seçtim.diğer kitapları kitapligin bos rafina koyup" eğer kitabin biterse buradan alabilirsin"dedi.benimle neden bu kadar ilgileniyordu.çok merak ediyordum.en azindan bunu sormaliydim.
"neden benimle bu kadar ilgileniyorsun?"
"çünkü yardima ihtiyacin var"
"teşekkürler"
konusmayi sert başlatan bendim yine yumusatanda bendim.ayriyeten sacma bi sekilde sonlandiranda bendim.durunun kizardigini fark edip dikkatimi ona verdim.gülümseyerek "rica ederim"demesi yüzümde ufakta olsa bi tebessüme neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalan
Mystery / ThrillerYALAN.Aslında hayatimizda bi cokkez söylediğimiz bazen kendimizi kurtarmak için bazende gerçeklerden korktugumuz için söylediğimiz soz. siz ne kadar kacarsaniz kacin yalan sizi buluyorsa... hayatiniz aslında bi yalandan oluşmuşsa...yalan aslında siz...