belimden tutan kimdi bilmiyorum ama ona minnet borcluydum.beni katil olmaktan kurtarmisti.ve kimse bi ara tesekkur etmeliyim dedim içimden.eger mürsel abiyse ona bide özür borcum vardi.off umarim o değildir dedim ve arkami döndüm.
arkami dondugumde gördüğüm iki yeşil göz bana bir oh cektirdi.ama bi yandanda kim olduğunu merak ediyodum.hayal yani kardeşim miydi yoksa onun sevgilisi Göktan miydi? buna karar vermek çok zordu çünkü ikisinin göz rengide yesildi.ama yinede bi tahminim vardi" beni bu kadar kolay sürükleyebiliyorsa kesin goktandir "dedim icimden.
tahminim doğru cikmisti.beni katil olmaktan kurtaran kişi goktandi.hayal ve goktanin sevgili olduklarini acikladiklari gün geldi aklima birden.o çocuktan ne kadarda nefret etmistim.aslında sevmediğimden degil sadece o an hayali asiri kiskanmistim.ama simdi iyiydik.Göktan hicbizamn beni sinir edecek şeyler yapmadigi için anlasiyoduk.
Göktan:
hayalle konuşmak bana huzur veriyordu.onunla konuşurken zamanin durmasini istiyordum."sencede öyle degilmi ?" hayalin sorduğu soru karsisinda afallamistim.sonra birden hayali dinlemedigimi farkettim.odaya girdigimizden beri o konusuyodu ve ben onu hic dinlememistim.
hayalin bana baktigini görünce iyice utandim ve kafami önüme eydim."beni dinlemiyordum demi" sesi hem aci dolu hem de isyankar cikmisti.birden kalbimde keskin bi aci hissettim."emreye ne söz verdin" dedim içimden.
kendi kendime kizarken salondan gelen ciglik sesiyle ikimizinde kafasi kapiya yöneldi.ben hemen hamle yapip asagi inmeye calistim ama hayal beni kolundan tutarak "suyun klasik cigliklari bu konu suyun cigliklarinda daha önemli "dedi.
hakliydi.onu dinlemeliydim.zaten bi sorun olursa asagida mürsel abi vardi.o halleder dedim içimden simdi hayalin söylediklerine kulak vermeliydim."bak son kez söylüyorum bi daha anlatmicam "dedi ve söze basladi .onu dinliyordum.evin alisverisinden,yiyecekler falan bahsediyodu.konunun o kadarda onemli olmadigini anlayınca içimdeki sıkınti iyice artmisti.asagida bi şeylerin yolunda olmadigina emindim ama hayale bu durumu asla anlatamazdim.
bunları düşünürken bi yandanda hayali dinliyordum.iki isi birden yapmasi gerçekten zordu ama hayalin ne dediğini anlarken bi yandanda iç sesimle mücadele vermiştim.ne kadarda zekisin dedim icimden ve yüzüme bi temessum yerlestirdim .bu temessum hayalin dikkatinden kacmamisti sanirim "meyve ve sebze fiyatlarında guluncek bisi göremiyorum" demesi yüzündeki temessumu iyice arttirdi.
tam ona sarilip iltifat edecekken kasimda keskin bi aci hissettim .bu tamda bekledigim firsatti. bi elimle kasimi tutarken diğer elimlede koşarak gittiğim kapinin kulpunu tuttum.
merdivenlerden o kadar hizli inmistimki merdivenleri nasil indigimi ve salona nazil girdiğimi hatirlamiyordum bile.salonda gördüğüm manzara içimdeki sıkıntiyi acikliyordu. peki ya kasimdaki durdukyere olusan aci buda neyin nesiydi .
baya geç yazdim bu yüzden biraz uzun yazmaya calistim umarim begenirsiniz yorum ve begenileriniz beni çok mutlu eder keyifli okumalar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalan
Mystery / ThrillerYALAN.Aslında hayatimizda bi cokkez söylediğimiz bazen kendimizi kurtarmak için bazende gerçeklerden korktugumuz için söylediğimiz soz. siz ne kadar kacarsaniz kacin yalan sizi buluyorsa... hayatiniz aslında bi yalandan oluşmuşsa...yalan aslında siz...