yeter artık !

55 6 0
                                    

uzun yazmaya calistim umarim begenirsiniz keyifli okumalar :)

gözlerimi actigimda bi yatakta sirt ustu yatmistim.nerde olduğuma bakmadan önce vücudumun ne halde olduğuna bakmak istiyordum.kafami eğip vücuduma baktigimda altimdaki mavi esortman yerine siyah pamuklu esortman vardi.asil beni sasirtansa uzerimdeki bordo badinin yerine hicbisi olmamasiydi.

yataktan kalkmaya calisma cabalarim basarisiz olsada en azından denemenin verdigi rahatlikla kendimi yatağa biraktim.o an ne kadar yorulmus olduğumu farkettim.ali naciyi dövmek ve saatlerce yürümek beni yormustu.

etrafi inceleme isini sonraya bırakarak uyuma umuduyla gözlerimi kapattim.ama umutlarim boşa cikmisti çünkü kafamin içindeki bando takimi susmamisti.kafam feci şekilde zonkluyordu.bi sure buna sabrettim ama fazla sabirli biri değildim.

bu yüzden hemen gözlerimi acip yatakta oturur pozisyona geldim.kafami ellerinin arasına alip sıkıştırdım.bu zonklamayi azaltacagi yerde iki katina cikarmisti.bu kadarida fazlaydi.bütün gücümü toplayip "yeter artik!dur artik!"diye bagirdim.

ben bagirdiktan hemen sonra kapi acildi.gözlerim kapali olduğu için içeri kimin girdigini anlamamistim.Ta ki.buz gibi elleriyle omuzlarimdan beni yatağa bastirana kadar.

gözlerimi açmadan yatağa kendimi biraktim.bana bunu yapani deli gibi merak ediyordum.ama gözlerimi açacak gücü kendimde goremiyordum.son gucumude toplayıp gozumu actigimda sari saclarini daginik topuz yapmis,mavi gozlu ,pembe yanakli güzel bi kiz duruyordu.daginik topuzundan iki tutam çikan kakulleri ona ayri bi güzellik katmisti.

peki ama bu kadar güzel bi kizin yaninda benim ne isim vardi?

yalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin