Ben dün carpıştığım çoçuğa bakarken, Bünyamin birden" siz tanışıyormusunuz?"dedi.Aynı anda ben "evet" Tolga ise "hayır" dedi.Selin"nasıl yani tanışıyomusunuz tanışmıyomusunuz bi karar verin artık"dedi. Ben Seline kıssa süre baktıktan sonra tekrar ona bakarak "benonu tnıyorun ama o beni tanımıyor" dedim.
Bana bakarak tabiki sen beni tanıyacaksın sonucta koskoca Egemenler Holdingin veliyatıyım dedi böbürlenerek.
Ona hırsla bakıp "biz dün akşam çarbıştık ve o özürdile meden arkasına dahi bakmadan gitmişti,ordan hatırladım" dedim.
Bana bakarak"eyer bana carpan tüm kızlara özüdilesem bini gecer"dedim.Ona sırıtarak bakarken "demek ki çok sakarsın" dedim.Bana sinsice bakarken "genelde bana çarpan tüm kızlar sakar olur sende dahil " dedi.Tam söze başlıyacakken Selin"artık kavganızı yaptınıza göre asıl meseleye döme biliriz"dedi. Ve devam etti"alacakmısın işe Hazalı?"dedi. Bünyamin "tamam ozaman hazal yarın işe başlaya bilirsin dedi " bana uyar diyerek cafeden ayrıldınm.
Selin evine gidince eve tek gitmek zorunda kaldım.
Hava soğuktu gök ğürüldüyordu yamur yağacaktı hemen eve girip odama doğru yürüdümodama geldiğimdeyatağa kendimi yatağa attım. Çantama uzanıp telefonumu alacaktım ama yoktu kahretsinki hemen odadan çıkıp merdivenlerden inidim. Dışarı çıktığımda kafeye gitmek için hızlı hızlı yürüyordum. Birden yağmur damlaları yüzümü ıslatmaya başlamıştı. Kara bulutlar birazdan olacak fırtınanın habercisiydi.Birden yanımda arba durdu. Arabanın camı açıldığında Tolga olduğunu farkettim."nereye gidiyosun gel götüreyim"dedi.sinirle ona baktım"istemez "dedim.Tolga arabasından inip cebinden benim telefonumu çıkarıp" bunu arıyosun galiba"dedi. Ona şaşkınlıkla bakarken "telefonumun sende ne işi var?" dedim."Kafede unutmuşsun yarın sana getiricektim,hadi arabaya gel sırılsıklam olmuşsun"arabasına binmek zorundaydım yoksa üşütücektim.
Kafamı sallayıp arabaya bindim."Evin nerede götiriyim"dedi ve bendne yolu tarif ettim.Eve geldiğimizde yağmur biraz daha durgunlaşmıştı ona teşekkür edip arabadan indim. Eve girdiğimde yüzüme sinirli birşwkild ebakan ağbeyimle karşılaşmam bir oldu."Kimdi lan o adam,kimin arabasından indin lan sen?"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜME İNAT
ChickLitAbisi okumasına karşı geliyordu küçük bir yanlış anlaşılma sonucu abisinden kacma noktasına geldi bir adama sığınma öyküsü... Ve aşık olurlar,tam aşklarını birbirlerine itiraf edecek iken karşılarına bin bir çeşit zorluk çıkacak.Birbirlerinden ayrı...