ÖLÜME İNAT 7

52 11 2
                                    

Koşarak selinin yanına geldim.Selin gülerek "noldu noldu herşeyi baştan anlat "dedi .Ben" gülererek susya birşey olmadı "dedim tebesümle Selin ise tabi tabi canım nola bilirki sanki o seni seviyo sende onu demi canım " diyerek güldü bende" selin susya hem ben tolgayı sevsemde o bana bakmaz o sadece bana yardım ediyo "diyerek cevap verdim. Selin ya kızım ben aşk uzmanıyım benden kacmaz Tolganın sana bakışlarını gördüm basbaya sana aşık " ben şaşırmış bir halde   yokbe sence beni seviyomudur "dedim selinde "tabi kızım hemde delilergibi" ama sen onu seviyomusun onu söyle "dedi. Ben de " ya neden olmasın "dedim selin bararak yaşasın itiraf ettin"dedi .Ben tam konuşacaktım selinin annesi gelip "hadi kızlar eve gitme zamanı o yakışikli nerde" dedi .Bende "gitti " dedim ama selin" hayır  gitme di "dedi. Bende şaşkıınlıkla "gitmedimi" dedim
Selin "evet gitmedi" dedi. Selinin annesi" nerde kızım doru düzgün söyle"dedi telaşla. Selinde gülerek " nerde olacak Hazalın kalbinde" diyerek güldü.Hepimiz güldük ve eve gittik.

Selinle kendimizi eve zor attık .Selin hemen üzerini  deyiştirdi ve televizyonun başına geçtik .Tam televizyona dalmıştıkki birden benim telefouma mesaj geldi ve tefon kilidini açarken biryandanda televizyou izliyordum.Birden telefona kapamı çevordim mesajın Tolgadan geldini görünce gözlerim büyüdü ve ince bir ses tonuyla bağırdım.Selin" noldu noldu "dedi.Ben elim kolum titreye titreye mesajı gösterdim selinde aynı tepkiyi verdi mesajda " Hazal bu akşam birlikte yemeğe cıksak" diyordu.Ben hemen mesajına yanıt verdim teklifini kabul ettim.Ve o akşam icin güzel bir kıyafet sectik ben giyinip Tolgadan haber bekliyordum birden mesaj geldi Tolga beni dışarda bekliyordu hemen yanına gidip arabaya bindim. Tolga gözlerini benden alamıyordu nedense bende onu görünce heycanlanıyorum  bu duyguyu ilk kez böyle olmüştum.

Heycandan adeta yüzüm kızatmıştı. Birden bire karşıdan gelen bir araba bizim arabaya carptı o an gözlerim karardı ve kapanmaya başladı kulağıma zert birses geldi ve gözlerim kapandı. 

Gözlerimi actımda  kendimi Tolganın omuzunda buldum Tolganın azı burnu kan içinde. Ben panikle "Tolga Tolga uyan" dedim.Toga gözunu açtı ve" noldu  nerdeyiz" dedi "bilmiyorum " diye cevap verdim. Etara bakındım eski bir kulübede olmalıyız .Birden kapı açıldı karşımda iri yarı sarışın uzun boylu bir isi vardı.Tolga şaşkın ve sert bir şekilde" Savaş demek sendin ne istiyosun bizden" dedi"Hazalı bırak senin işin benle" dedi  o kişide "benim işim sen ve senin sevenlerinle Tolga EGEMEN" dedi.
Seviliyorsunuz😎😘😇


ÖLÜME İNATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin