Tolgayı alıp götürdü. Benide gözlerim kapalı bir şekilde bi odaya götürdü ler.Gözümü acıp gittiler. Bir süre sonra odanın kapısı açıldı iki adam Tolgayı onume attılar Tolga baygındı azı burnu kan içindeydi ve baygındı.Başına gidip uyanmasını bekledim.
2 SAAT' SONRA
Tolga gözlerini actı ve yattığı yerden doğrulup ayağa kalktı.Etrafa bakıkınıp çıkaçak yer arıyordu birsüre sonre kendine iyice geldi ve benim yanıma oturdü ve üzgün bir ses tonuyla " Hazal cok üzgünüm sana bunları yaşattığım için "dedi bende "şı oyle deme ben şüanki durumun üstesinden geliceğimize inanıyorum" dedim. Tolga "ya seni benden intikam almak icin öldürürse "dedi ben tebesümle "ben bu zamana kadar neler çektim ama hiç pes etmedim hep ölüme inat yaşadım şimdi bana sözver sende güçlü olup ölüme inat yaşıyacaksın " dedim Tolga ellerini ellerime koyup gözümün icine bakıp "Hazal ben seni ben seni " kekelerken kapı acıldı Savaş geldi ve" hadi çifte kumrular sizi ayırıcam diyip gulerek "benim kolumdan tutup götürdü yolda birisiylle konuşuyodu ses abimin sesiydi " abi indat" diye bağırdım .Birden savaş kafama vurdu ve aniden bayıldım. Gözlerimi bir odada açtım kafamı kaldırdıgımda abimin sesi vardı birden kapı acıldı ve bi adam geldi bana kötü kötü bakıyodu ve üzerime geldi sağ eliyle omuzumu yırttı ve sert bir sestonuyle "gel yavrum" dedi .Ben bararak "imdat" dedim oda "seni kimse duymaz gel buraya güzelim" dedi bende odada kapıya koştum kapı kilitliydi odada ordan oraya kactım bileyimden tütup yatağa fırlattı tam benim üzerime geliyoduki büyük bir sesle kapı kırıldı birden iceri Tolga girdi ve o adamı aldığı gibi duvara vurdu.
O adamı dayak manyağı yaptı .Azını gözünü kırdı ben ağlamaktan gözlerim şişmişti .
Tolga beni alıp evine götürdü.
Seviliyorsunuz😘😘😘😘❤❤
-----------------------------------------
Arkadaşlar ölüme inat için lütfen biraz daha beğeni❤❤❤🤓🤓
----------------------------------------------------------------------
Size güveniyorum 🤗🤗🤗😎🤓🤓🤓❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜME İNAT
ChickLitAbisi okumasına karşı geliyordu küçük bir yanlış anlaşılma sonucu abisinden kacma noktasına geldi bir adama sığınma öyküsü... Ve aşık olurlar,tam aşklarını birbirlerine itiraf edecek iken karşılarına bin bir çeşit zorluk çıkacak.Birbirlerinden ayrı...