ÖLÜME İNAT 9

28 6 0
                                    

Mültimedya :Hazal BOSKUR
Göz kapaklarım adeta acılmak istemiyordu . kendimi zorlayarak  gözlerimi actım.  Birden kendimi Torganın yatağında buldum.Doğrulup ayağa kalktım.Kapıyı kıvırıp salona gittim.

Tolga koltukta oturuyodu ben yanına gittim Tolgap elimden tutup yanına oturtdurdu ve elimi sıkıca tuttu.Ve Hazalım üzülme ben o şerefsizin işini bitirdim dedi.Ben ağlamaya başladım  Tolga sert bir sestonuyla ben onun*********! Savaşında********!

Elif Kaya-Bir -Bilebilsen

Bana oyle bakıyoduki sanki butün acılarımı unuturaçakmışgibi o' an Tolga ya birşeyler hissettiğimden emindim ve onunda bana boş olmadığını da anladım . Birden o cümleyi kurunca işte o zamankendimi kaybettim .Birden ayakalkıp banyoya koştum hıckıra kıckıra ağlıyordum .

TOLGA' NIN AĞZINDAN 

Hazal birden fırlayınca bende peşine gitmedim cünkü Hazal benden cekiniyodu .Ben sinirle herşey benim yüzümden hazalkı kooruyamadım diyip vijdan azabı cektim .Birden orayı burayı kırdım ve biraz bekleyip Hazalın yanına gittim.

HAZAL' IN AĞZINDAN
Birden kapı açıldı  Tolga içeri girdi.ve kabini acıp yanıma geldi duş kabini acıp oda girdi .Ben ağlamaya baş ladım o an bir ölüden hiç bir farkım yoktu Tolga sa eliyle göz yaşlarımı sildi benin boynum eyikti Tolga elini çeneme koyup kafamı kaldırdı ve "şıı alamak yok Hazal sen bana demiştin hatırla ölüme inat olucaksın diye hadi ya"  dedi ben elimi muslugatutup suyu actım ve yuksek sesle ağladım ve Tolga bana sarïldı.

Bir kaç saat sonra beni alıp odasına cıkardı ve bana kendi dolabından gömlek verdi.kahverengi bir gömlekti soguk bedenime gecirip yatan ustune oturdum gözüm pencereye dalmıştı ki birden kapı çaldı Tolga "Hazal gire bilirmiyim" dedi.Bende "a tabi ki " dedim solgun bir ses tonuyla. Tolga kapıyı yavaşca açıp içeri girdi .Elinde bir tepsi vardı icerisinde portakal suyu kırep ve recel Tolga yanıma oturup "bak sana kendi ellerimle kırep yaptım acazını "diyerek eliye azıma kırep götürüyodu ben azımı actım ve yedim bir kac lokma yiyip birdaha istemedim ve Tolga elindeki tepsiyi koyup " hadi bakalım güzellik yatağa "dedi. Bende " ama burası senin yerin sennerde uyucaksiın "dedim ve Tolga tebessümle sen beni boş ver" dedi ben tam sözüme başlıycaktım ki Tolga sağ elini kaldırıp işaret parmağını azıma getirip" şıı" dedi .

O anda birbirimize yaplaştık ve birden Tolga dudağımdan optü ve bir süre sonra bende oda cekildik . Tolga  kekeliyerek "şey ben şey iyi geceler" dedi ve odadan çıktı. Benim kalbim hızla çarpıyordur  birden gülümsedim ve yatağa uzandım Tolgayı düşünüyodum ve onu aklımdan cıkaramadım .Sonra gözlerim dalı .

Sizleri seviyirum😎😇

ÖLÜME İNATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin