Sonunda selinlere gelmiştik.Selin odasına götürdü .
Selinin odası.
Sonra aşağıya indik Selinin annesi yiyecek bişeyler hazırladı Sofrayı kurduk .Birden kapı caldı ve selin in teyzesi gelmiş .Hep birlikte sofraya oturduk.
Yicekler mükemmeldi.yemeyi yedikten sonra oturma odasına gectik .
Biraz sohbet ettik sonra herkezin uykusu gelmişti meryem teyze yani Selinin annesi .bana uyumam icin yatak hazırladı.Bende picamalarımı giyip yatağa yattım.
Elini kolyeme attım ama kolyem yoktu birden yataktan fırladım.Selinler yanıma geldi heryeri aradım ama bula madım çok üzüldüm. Sonra selin beni biryere götüreceğini söyledi ve sonra ben yatağa gidip uyudum uyandıgımda selin başucumda kıyagetlerime bakıyodu başımı kaldırıp noldunu sordum selin "hasi kahvaltıya dedi ben uzerime birşey giyip kahvaltıya indim birşeyler yedikden sonra selinle dışarıya cıktık selin kendi köpeyinide yanına aldı çok şirin bişey ismi tamtam.Bana yolda" keşke seninde bir köpeyin olsaydı o abin seni dövmeye kalkınca onu ısırırdı"diyip güldük. Sonra parkta Tolga oturuyordu yanında da tatlı bir köpek beni görünce ayağa kalktı ve yanıma geldi ve avucunu acıp kolyemi bana gösterdi ben birden bararak "bu benim kolyem Tolga sen nerde buldun bunu inanamıyorum bende bunu arıyodum "dedim.Tolga gulerek ogece evde düşurmüşsun "dedi.Selin biden "benkacar" diyip yanımızdan uzaklaştı Tolga kolyeyi boyuma taktı ve "abin sana birşey yaptımı" dedi ben "yok ben alıştım "dedim oda sertce" o pislik bida sana dokunamayacak "dedi.Hazal sana bir süprizim var.eliyle gel olum dedi.Ve bi köpeki gösterdi.
Hazal bu artık senin dedi. Ben sevincle " bunun ismi ney "diye sordum Tolga henüz bir adı yok sen koy bence " diyip güldü .Ben ayağakalkıp" Tolga bana bunu neden yapıyorsun "dedim.Tolga yüzüme" şaşkınlıkla bakıp nabıyorumki "dedi.Ben yüzüne tebessümle bakıp "beni neden koruyosun " dedim.Tolga elini omuzuma koyup "bana sıınan birisini yüzüstü koymam" dedi.Ben sözüme başlamadan arkamızdan bir gürültü geldi ben bağırarak Tolgaya sarıldım.Selin gülerek yanımıza geldi "o ben sizi yanlız bırakayım" dedi ülerek. Biz telaşla selin gel öyle bişey yok gel buraya "dedik . Sora kekeleyerek "ben gidiyim "dedim Tolgaya.oda tamam benimde işim var zaten dedi ve yanımdan uzaklaştı.
Seviliyorsunuz❤
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _Seviliyorsunuz❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜME İNAT
ChickLitAbisi okumasına karşı geliyordu küçük bir yanlış anlaşılma sonucu abisinden kacma noktasına geldi bir adama sığınma öyküsü... Ve aşık olurlar,tam aşklarını birbirlerine itiraf edecek iken karşılarına bin bir çeşit zorluk çıkacak.Birbirlerinden ayrı...