ÖLÜME İNAT 10

32 4 0
                                    

  
Nar Tanem şarkısını dinleyerek okumalısınız.😊

Kuşların sesiyle güne gözlerimi açtım.Yataktan doğrulup ayağa kalktım. Yüzümü elimi yıkayıp yatan uzerini ortmeye geldim.Ve masanın üzerinde bi not ve bi hediye paketi vardı hediye paketinin üzerinde ki not ta bu gisileri gi ve aşa in yazıyodu.

Paketi açtığımda içinde siyah bir tayt siyah göbek üstü bluz ve gırı kareli ceket vardı .Giyinip aşağı indim kimse yoktu .Sesli bir  şekilde "Tolga tolga ya nerdesin " diye seslendim kafamı pencereye uzatım da dışarıda kar yağıyodu şaşırmış bir şekilde dışarı koştum .Ve gördüüm şey inanılmazdı Tolga karşïmda gülüyordu ve kar yağıyodu bu inanılmaz bir duyguydu hemen Tolga nın yanına koştum ve ellerimi azıma tutup " inanılmaz "dedim ve anın tadını çıkardım. Zïplamaya başladım kafanı havaya kaldırıp karları izliyordum ve bir anda tolga adasından bişey çıkarıp havaya sıkmaya başladı ben biran durup kendimi Tolga nın kuzana attım ve ona sıkıca sarıldım oda bana sarıldı .

O an kendimi çok iyi hissettim . İçimde bir his oluştu ben hiç böyle olmamıştım. Birden kendime geldim ve Tolgaya sarılmayı biraktım.Ve o anın tadını çıkardım .Bir den Tolga elimden tuttu ve  içerden  çantamı ve ceketimi alıp arabaya götürdü
Ben birden elimi çekip " noluyo tolga nereye götürüyorsun"dedim.Birtebbesümle "süpriz söylenmez" dedi ve aceleyle arabaya bindirdi.

Birden durdu ve arabadan indi ve gelip benim kapımı actı .Ben inmedim ve zorla kolumdan tutup indirdi sonra da beni birden kucana aldı ve ben çırpınmaya başladım "ya tolga indirbeni " dedim  biraz ilerledikten sonra beni kucağından indirdi ve karşıdakı lere baktım.Selin ve Bünyamin vardı .Ben çok şaşırdım.Sonra seline sarılıp hasret giderdik .Birden Bünyamin "ee doğumgünü kızı hadi bizim mekana gidelim" dedi bende olur diyip tolganın arabaya bindim selin ile Bünyamin gitti biz hala bekliyoduk tolgaya sordum "neyi bekliyoruzhadi bizde gidelim " dedim tolga "daha deyil dedi ve beni arabadan indirdi.

ARKADAŞLAT  BEĞENİ VE OKUMA  SAYISI ÇOK AZ BU NEDENLE ÖLÜME İNAT'IN  2 SERİSİNİ YAZMICAM EYER BÖYLE GİDERSE HEMEN FİNAL YAPIP İKİNCİ HİKAYEME GEÇEBİLİRİM .

😞😞😞😞😞









ÖLÜME İNATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin