Avuç içleeim terlemye başlamış saç diplerimden ayak tırnak uçlaruıma kadar titriyordum. Korkudan dilimi yutmuştum. Eniştem sağ eliyle bileğimden sol eliyle saç diplerimden kavrayarak beni sürüklemeye başladı.
Abime yalvararak"yapma abi lütfen"dedim gözlerimden düşen damlalara hakim olamıyordum.
Annem abimi ikna etmeye çalışıyordu."Murat elini kana bukama kızelinde kalır sonra"gözlerimden akan yaşlara mani olamıyordum.
Beni yukarı çıkarıp odama götürdü.Yere attığı icin dizlerim acıyodu.Abim yüzüme tokatı gecirdi.Ağlamalarım birazdaha çoaldı.Çenemden kavrayıp"birdaha seni bu evden dışarı cıktığını görmicem"kafamı salladiım ve yüzüme birtokat daha gecirdi.
Deyip odadan ayrıldı.Kendimi yatağa bıraktım.Masanın üstündeki anne ve babamın resimini aldım"keşke şimdi yanımızda olsaydınız"dedim ve gözlerimkısılıpderin bir uykuya dalım.Gözlerimi actığımda yanımda annem oturmuş sinirli bir şekilde bakıyordu "inanmıyorum sana seni iş görüşmesine görmiştim sen ise başkalarıyla" dediği anda "anne annamyosun Tolga telefonumu getirdi başka birşey yok " dedim.Annem "tabi tabi işe gitmemek icin yapıyosun ben bilmemmi bugün işe gidiyosun " dedi.Ben"ama abim evden dışarı cıkma dedi " "herşeyi abinden izin almıyosun da bundamı alıcaksın o işe gidilece hadi kalk" diyarek odadan ayrıldı.Yataktan dorulup uzerime birşeyler gecirdim yatağımın uzerini örtüp aşaıya indim.
Kapının kolunu kavradım arkadan annem"inşallah seni yolladığıma pişman etmezsin beni "dedi.Ben duymazlıktan geldim ve dışarı cıktım.
Cafeye gittiğimde Bünyamin bana yapılacak işleri gosterdi.Giysileri alıp giyinme odama gittim. Üzerimi deyiştirdikten sonra işe masaları silmekle başladım kapı acıldı.Yanımda durdu tam olarak yüzünü göremedığim için arkamı döndüm ve " abi sen ne arıyosun burda?" diyerek şaşkınlıkla baktım.
Elini kaldırıp tam bana vuracakken elini tutan ele duraksadı "yavaş ol"diye birses duydum.Gözlerim hala kapalıydı.
Ve onun sesiydi Tolga Egemen di...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜME İNAT
ChickLitAbisi okumasına karşı geliyordu küçük bir yanlış anlaşılma sonucu abisinden kacma noktasına geldi bir adama sığınma öyküsü... Ve aşık olurlar,tam aşklarını birbirlerine itiraf edecek iken karşılarına bin bir çeşit zorluk çıkacak.Birbirlerinden ayrı...