part 10

378 21 2
                                    

Εχει 2 μερες που ο Niall επεστρεψε σπιτι του.Κανουμε skype καθε μερα γιατι δεν μπορει να βγει αυτες τις μερες.Μου λειπει.Αλλα πιο πολυ μου λειπει ως κολλητος μου.Περνουσαμε πολυ ωραια καποτε που η σχεση μας ηταν φιλικη.Τωρα ομως θα πρεπει να ασχοληθουμε με το θεμα του Λιαμ.Λες να θυμωσε που δεν πηγα στη συναντηση μας;Η που του φωναξα και του ειπα να μη με ξαναπαρει; Χρειαζομαι επιγοντως υπνο.Τοσο καιρο δεν εχω κοιμηθει κανονικα ετσι σημερα κοιμηθηκα νωρις.

~Την αλλη μερα

"Μαμαα" φωναξα.Δεν ηταν εδω.Το ειχα ξεχασει οτι θα πηγαινε να δει το νεογενητο μωρο του ξαδερφου της και θα κατσει εκει να τους βοηθαει για λιγες μερες.Ωραια.Επιτελους ελευθερια,αν και εχω διαβασμα.Οι βαθμοι στο σχολειο μου αναιβηκαν λιγακι.Τωρα καταλαβα ποσο με επηρεαζε η σχεση μου με τον Λιαμ.

Πηρα τηλεφωνο τον Niall αλλα δεν το σηκωνε.Μαλλον κοιματε.Ετσι καθησα λιγο να παιξω  με το κινητο μου.Καθως επαιξα το κινητο μου δονησε.Ελαβα ενα αγνωστο μηνυμα.

"Βγες εξω.Τωρα!Λιαμ."

Τι στο;Τι θελει παλι.Βαρεθηκα πια.Θα βγω εξω να δω τι θελει.

"Λιαμ;" φωναξα για να δω που βρισκετε.

"Εδω" ειπε ψιθιριστα

"Γιατι εισαι μεσα στο κοτετσι;"

"Εμ,να μη σε νοιαζει." ειπε και φαινοτανε τοοοσο ντροπιασμενος.

"Τι θες;Δεν σου ειπα να μη με ξαναενοχλησεις;" ειπα σταυρωνωντας τα χερια μου μπροστα στο στηθος μου.

"Εσενα." ειπε κοιτοντας με απο πανω μεχρι κατω δαγκωνοντας τα χειλη του.

"Αι παρατα μας ρε Λιαμ" πηγα να φυγω αλλα με εσφηξε απο το μπρατσο και γυρισε το σωμα μου προς αυτον.Τοτε με τραβηξε κοντα του και κολλησε τα σωματα μας.

"Τι κ-" εβαλε το χερι του στο στομα μου και δεν με αφησε να τελιωσω.

"Σςς μη μιλας.Απλα νιωσε." Να νιωσω;; τι να νιωσωω;;; πως θα τον διωξω;Προσπαθουσα να τον απομακρυνω απο κοντα μου αλλα με τραβουσε.Τοτε αρχησε να με φιλαει βαζοντας το χερι του πθσω απο το κεφαλι μου για να μη μπορω να το αποφυγω.Διαβολε!Τοτε εβαλε και τη γλωσσα του αλλα εγω οχι.

"Ασε με!" φωναξα χωρις να απομακρυνθω γιατι δεν μπορουσα.

"Οχι μωρο μου.Πρωτα θα ζησουμε τη στιγμη και μετα πηγαινε οπου θες με οποιον θες." ειπε και μετα αρχισε να αφηνει υγρα στιγματα στο λαιμο μου που με την ωρα κοκκινησαν.Τοτε ευτυχως μπορεσα και τον εδιωξα μακρια μου.

"Τι εκανες;" ειπε κοιτοντας με υπουλα.Δεν του απαντησα.Τοτε με πλησιασε και με κολλησε με δυναμη στον τοιχο.Στο κοτετσι.Παρεα με τις κοτες.

"Τι κανεις;" ειπα προσπαθωντας να τον διωξω απο κοντα μου αλλα ματαια.

"Μη ξαναμιλησεις.Ακους;" ειπε και αρχισε ξανα να με φιλαει στον λαιμο βαζοντας τα χερια του στους γοφους μου και τα κατευθεινε πιο κατω.Αρχισε να με χουφτωνει χωρις να μπορω να τον σταματησω. Τοτε εβαλε το ενα του χερι μεσα στην μπλουζα μου και το πηγε στο στηθος μου.Ευτυχως δεν εκανε τιποτα.Μου εβγαλε την μπλουζα και ειπε: 'τι εισαι εσυ μανα μου;' Βλακας! Τοτε καταφερα και του εδωσα κλοτσια στον μικρο του φιλο.Πονεσε πολυ και ετσι τυληχτηκε στο πατωμα.

"Συγνωμη.Μολις περασει ο πονος φυγε απο εδω." ειπα κι πηγα γρηγορα σπιτι μου και εκανα μπανιο.Εφοσος πατησα αρκετες κουτσουλιες.( χδ )

_____________

:)

Change My Mind-greek fanfiction Niall HoranWhere stories live. Discover now