Οι γιατροι ελεγαν πως με τον καιρο θα γινει καλα.Κι ομως εγινε.Μετα απο 2 μηνες εγινε καλα.Οχι τελιως καλα αλλα αρκετα ωστε να γυρησει σπιτι του.Την μερα που θα εβγαινε εγω ημουν σπιτι μου γιατι δεν ενιωθα καλα.
~Niall's Pov~
Επιτελους θα φυγω απο εδω!θυμαμε πολυ καλα ποιος ευθηνοταν για το ατυχημα.Καθως οδηγουσα κανονικα με το κρανος μου ενα αμαξι εστρηψε αποτομα σαν να το εκανε επιτιδες.Τοτε αναγκαστηκα να κανω αποτομη στροφη για να μη τρακαρουμε κι ετσι επεσα.Πριν πεσω ομως εριξα μια ματια στο αμαξι.Ναι.Την ηξερα αυτη τη φιγουρα,αυτα τα ματια,αυτα τα μαλλια.Ηταν ο Λιαμ.Ημουν σιγουρος.Δεν το ειπα στην Am γιατι δεν ηθελα να την φοβησω.Τωρα που ο Λιαμ πηρε την εκδικηση του ελπιζω να μην το συνεχησει αλλο.Τελος παντων.Τωρα που βγαινω ετοιμασα τα πραγματα μου και περιμενα να ερθουν να με παρουν οι γονεις μου.Βγηκα εξω να παρω λιγο αερα πριν ερθουν.
Για κακη μου τυχη ομως μου επιτεθηκαν δυο αγνωστοι μπρατσομανοι σωματωδη αντρες και αρχισαν να μου δινουν μπουνιες και κλοτσιες παντου.Επεσα κατω απο τον πονο.Δεν μπορουσα να αντιδρασω.Με αφησαν κατω σχεδον λιποθυμο και εφυγαν.Ευτυχως λιγο αργοτερα περασε μια νοσοκομα και με κουβαλησε μεχρι μεσα.Η κατασταση του σωματος μου επιβαρηνθηκε.Θα επρεπε να κατσω αλλη μια βδομαδα στο νοσοκομειο.Μακρια της.Και αν οι δυο αντρες ηταν σταλμενοι απο τον Λιαμ;Αν ηθελε να με κρατησει μακρια απο την Am για να της κανει κακο;Καλυτερα να μη το σκεφτομαι και ας κοιμηθω.
________________
comm ;)
YOU ARE READING
Change My Mind-greek fanfiction Niall Horan
FanficΗ Amelie ζει τη ζωη της σαν μια φυσιολογικη εφηβη.Τον τελευταιο καιρο τα εχει με ενα αγορι που το θεωρει τον 'καταλληλο'.Ομως κατι της αλλαζει ολοκληρη την ζωη.