1.fejezet

821 41 3
                                    

Yui szemszög
A nevem Kiyoshi Yumiko, bár mindenki Yui-nak hív. A testvérem egy nagyon híres model. Hiába vagyunk ikertesók csak kinézetünk hasonló. A szüleink mindig külföldön élnek ezért a nagynénénkel élünk, ő egy híres mangaka. Mivel én nem szeretem a fel hajtást ezért nem úgyan abba a sulina járok mint a tesóm. Mondjuk erre még azis közbe játszik,hogy én nekem másak a jegyeim ezért engem felvetek egy elit közép iskolába ösztön díjal.
De most elég enyi elég rólam.

Épp az utolsó órámon ülök, ami világ történelem. Nagyban magyaráz a tanár amikor végre megszólal a csengő. Mindenki összepakol és menek ki. Én is lassan elpakolok és ki lépek a folyosora. Mindenki a barátaival sétálgat. Valaki nagyba nevetnek valakik meg azt beszélik hova menek a suli után. Ez engem mind hidegen hagy. Némán megyek ki a suli elé, a táskámból ki szedem a mobilom és írók a tesómnak.

Én: Szia végeztem a suliba.

Nanami: Én meg most végeztem a fotozással. Eljösz értem?🙏

Én: Igen elmegyek.

Nanami: köszi imádlak😊

Majd el raktam a mobilom. Elő kerestem a kocsi kulcsot. Majd elmentem az autóhoz.
Egy régi cseresznye piros kocsihoz mentem,beültem és elindítotam. Lassan mentem az utakon,majd megáltam egy óriási épület előt. Még egy kicsit néztem majd be mentem.

A recepciós lány kedvesen nézet rám, már megsem kérdezi tőlem mi kell elmondja merre menjek majd el köszön.

Lassan megyek a sminkes szobába. Néha egy-egy ember rám köszön. Régről ismernek már hiszen testvérem miat a gyakran járok itt. Lassan oda érek az sminkes szobához, be kopog majd be megyek. Bent a tesómat látom,ahogy észre vesz egy halvány mosoly jelenik meg az arcán.
-Szia Yui-mosolyog rám az ikrem
-Szia. Mehetünk?
-Igen.-mondta. Majd elindultunk le a kocsihoz. Ahogy le értünk be száltunk a jó öreg kocsihoz beszáltunk és elindultunk haza. A haza útat némán töltötük, addig amíg haza nem értünk.

Sziasztok sütikék itt egy új könyv a főszerepben más ki talált karakterekkel. Remélem tetszik a fejezet hamarosan jövök addig is sziasztok.

                             By:. Animefan

A modell tesóm árnyékábanWhere stories live. Discover now