Egy óra utazás után végre sikeresen baleset nélkül értünk célba. Mindenki le szált a buszról. Hiro, Kei, Makoto-chan, és én voltunk az utolsók akik le szálltak a járműről.
-Szóval kölykök!-kiáltota el magát Midorima edző.-Had utasak be pár embert.Kikoka sensei a kísérő tanárunk.-mutatott a mellete álló fekete hajú magas férfira.-Lehetőleg ne idegesítsétek fel mert abból semmi jó nem fog kisülni.Ezen kívül a személyi szakácsunk a drága menedzserünk nővere Hayase Narumi.-mutatott a nőre.-Lehetőleg őt se idegesítsétek fel mert a kaján áll boszút a végén.
-Ren!-szólt rá Narumi-san az edzöre.A keresztnevén szólította?
-Bocs Narumi.-röhögött fel.-És van még valaki akit be kéne mutatni,de talán nem is kell mertpárotok biztos ismeri.-mondta-Kiyoshi a diák elnök.Na őt tényleg ne idegesítsétek fel.-mondta edző.
-Meg próbálhatják-mondtam-,de annak nem lenne jó következménye.-néztem gyilkos tekintettel. A csapat pár elsős tagja össze húzták magukat ezt halván.
-Rendben, srácok dobjuk le a cuccunkat aztán gyakorlás. - kiáltotta el magát Hiro.
-Rendben kapitány, csak várj egy kicsit. - mondta edző. - Szeretném tudatni veletek, hogy egy másik iskola kosárlabda klubja is az imént érkezett. Nem szeretném ha össze tűzésbe keverednétek velük. Értve vagyok? - kérdezte. A csapat egy gyors igent mondva, le zavarták. - Oké, akkor kövesetek fiú meg mutatom, hol a szobátok. - mondta edző elindulva. A fiúk követték őt és mi pedig Kikoka sensei-t követve mentünk be egy szobába.
-Ez a ti szobátok. - mondta sensei. Egy nem túl nagy, de nem is kicsi szobába mentünk. Hármunknak bőven elég lesz.
-A konyha merre van? - kérdezte Narumi-san.
-A folyosó végén balra. - válaszolta sensei.
-Akkor megyek főzni. - mondta Narumi-san. - Ti mit csináltok? - kérdezte rám és Makoto-chan rá nézve.
-Én a fiúk edzését fogom még figyelni. - mondta Makoto-chan.
-Van pár dolog amit el kell intéznem. Így csak később csatlakozók Makoto-chan-hoz. - válaszoltam. Narumi-san, Makoto-chan elköszönve mentek a dolgukra mire én elő véve laptopomat áltam neki a teendőimnek....
Pár órával később tudtam csak be fejezni a dolgokat, de legalább tökéletesen. Elindultam a szobából le Makoto-chan-hoz és a csapathoz. Le érve picit megdöbbentem amikor fel fedeztem, hogy a pályán nem csak az iskolánk csapata, de egy számomra teljesen ismeretlen csapat játszott. Vagyis nem teljesen ismeretlen,mert meg láttam pár nagyon ismerős haj koronát.
-Yui, végre itt vagy. - szaladt hozzám Hiro. - Te ő nem a haverod. - mutatott Hayate-rá.
-Oh. Hayate-kun is itt van? - néztem a fiúra, aki épp testvérem két legjobb barátnőjével társalgott, miközben néha a csapata felé mutogatott. - El is felejtettem, hogy ő a sulijának kosárlabda csapatának kapitánya. - mondtam. - Megyek köszönök nekik. - mondtam Hiro felé fordulva
-Én is megyek. - mondta, majd elindultunk hozzájuk.
-Hayate! - szóltam a háta mögött mire hátra pillantott ránk.
-Yui-san, Hiro?! - lepődött meg. - Ti vagytok a másik csapattal? - kérdezte.
-Igen. - mondtam, majd a lányokra pillantottam. - Sawako-san, Ritsu-san rég láttuk egymást.-mosolyogtam rájuk.
-Tényleg rég volt Yui-chan. - mondta Ritsu-san.
-Jó újra látni. - mosolygott Sawako-san.
-Kik ők? - suttogta nekem Hiro.
-Nana legjobb barátai. - válaszoltam. Hiro, gyors be mutatkozott nekik, majd ők is viszont amikor, szintén két ismerős bukkant fel.
-Oh. Kiyoshi testvére.-nézett rám.
-Tudod, én is Kiyoshi vagyok. - mondtam az épp mellénk lépő Azumaya-kunnak.
-Részlet kérdés. - rántott vállat.
-Chiro lehetnél kedvesebb is. - szólt rá Inazami-kun.
-Lehetnék, de nem akarok.
-Ők kik? - suttogta Hiro.
-Hiro, Yui! - kiabált nekünk valaki. Kezd nagyon furcsa érzésem lenni. Ma van a találkozunk egyszerre mindenkivel világ nap?-Titeket kerestelek. - ált meg mellettünk. Pillantása egy pillanatra végig futott a jelenlevőkön majd vissza rám és Hiro-ra.
-Mit szeretnél? - kérdeztem.
-Inazami-san hívott, hogy holnap be ugrik, megnézni minket, és valami sürgős beszélni valója akadt veled. - nézet rám.
-Köszi,hogy szóltál.-mondtam.-Hát akkor később találkozunk.-intetem el,majd Hiro-val együtt elmentünk.
-Ki volt az a másik kettő srác?-kérdezte tőlem.
-Hanae-chan uncsitesója,és a haverja. - válaszoltamNem mondok semmit. Jó. Csak nézétek el nekem. Karantén van majd hamarosan hozom a kövit.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A modell tesóm árnyékában
RomanceYumiko egy csendes,okos lány. Ikertesója teljes elentéte. A gyönyörű modelként dolgozó Nanami. Mindenki szereti őt. A suli összes diákja imádja a gyönyörü kedves sportos lányt. De mi van akkor ha feltünik egy fiú? Kei nem olyan régen debütált modelk...