5. fejezet

401 35 2
                                    

Kei szemszög
Furcsa. Ez a szó jellemezné Yui-t. Olyan furcsa,egy lány. Eddig az összes lány akivel együtt dolgoztam az első pillanattól kezdve rajongott értem. De ő más. És ez engem érdekel. Amikor megláttam valami furcsát éreztem. Olyan mintha már találkoztunk volna. De mégis hol? Alig pár perce ment el, de én azóta is az ajtót nézem. Mikor fel eszméltem nem azt vetem észre hogy egy szőke srác éppen a múltkori fényképeket nézte amelyen én és Nanami-san voltunk.
- Talán Nanami-san rajóngoja vagy?-kérdeztem mire elkezdet igen jelzően bólogatni.
-Mi a neved?
-Hitoka Daichi.-mondta és rám nézett.
-Hitoka-kun el mondanál pár dolgot Yui-ról.- kértem meg a fiút.
-Persze.- mondta- Yui általában csendes, egyedül velem szokott beszélgetni, szeret rajzolni, magától tanult meg hackelni és...
-És?
- És utálja a modellként dolgozó ficsúrokat.-mondta. Már majdnem rá mondtam,hogy én nem vagyok ilyen de,eszembe jutott min gondolkodtam és inkább úgy döntöttem inkább, nem mondom.
-Értem- válaszoltam egy kis gondolkozás után.
-Én Most megyek ha többet akarsz tudni Yui-ról akkor szólj.-mondta Hitoka-kun és elment.

Yui szemszög
Miután elhagytam a termet beültem a kocsiba és elindultam a Caffe Nina-ba. Beléptem a kávézóba és köszöntem Nina-sanak.

-Ohayo* Nina-san.- köszöntem a fönökömnek. És elindultam az öltözöbe.
Egy kis info Nina-sanról. Nina-san az osztályfönökőm húga. Kb: ugyan úgy nézkoái,anyi kivételel,hogy nem kék hanem barna szeme van. És ő azon kivételekhez tartozik aki tudja,hogy az ikrem model.De elég enyi infó. Gyors át vetem A sulis egyenruhámat a dolgozósra. Ami anyiból ált,hogy egy fekete farmer és egy fehér ing. A nadrágra egy kisebb kötényt húztam. Derékig érőbarna hajam fel kötőtem egy copfa és úgy megyek ki.
-Yu-mi-ko-chan-halodtam meg egy hangott mögötem majf azz,hogy valaki hátulról fel emel. Kicsit már látom ki az. Hitoka Naoki. A munkatársam, és Daichi bátya. És ő is tud mindent,de azt mondta nem mondja el Daichinak.
-Mit csinálsz Nao?-röhögtem el magam-Tedjél le.-mondtam nekk még mindig röhögve.
-Jaj el rontod a mókám.-mondta kicsit szomorkásan és le rakot.
-Yui,Nao menjetek dolgozni.-mondta kicsit mérgesen Nina-san.
-Igenis.-mondtuk egyszere majd elmentem rendelést fel veni.

Sziasztok sütikék. Szóval csak úgy mondom,hogy van bene egy rejtet vic. Aki meg találja az írjon komiba a jutalma vagy egy rajz,vagy egy karaktert csinálok belőle. A válaszotak 2018.10.26.-ig várom adig is sziasztok.

By:. Animefan

A modell tesóm árnyékábanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora