Rozdział 37 "Kiedy myślisz, że..."

368 8 0
                                    

Bez zbędnych wstępów, zapraszam do czytania! :*

****************************************

Kiedy myślisz, że...

... autorka opublikowała kolejny rozdział, a tak naprawdę dałeś/aś się nabrać!

Ale proszę o uwagę i doczytanie do końca. :) Postaram się Was nie zanudzić. Rozdział ukaże się jutro późnym wieczorem. Jeśli ktoś lubi spać i orientuje się co dla Mnie znaczy późnym wieczorem, to rozdział przeczyta w sobotni poranek. :*

Porozmawiajmy....

Do rzeczy jednak IceLady...

1. Dziękuje Wam serdecznie za 4k gwiazdek!

Zakładam, że już dobiliście do 4k (teraz widzę 3,98k). To są szczere podziękowania prosto z serca. Jesteście niesamowici i cudowni. Większość z Was może umie sobie wyobrazić jak się czuję (Ci co piszą własne książki). Gdy ktoś gwiazdkuje rozdział lub zostawia komentarz o jakiejkolwiek (pozytywnej) treści, JA, autorka tego oto opowiadania, czuję ciepełko na sercu. Może robię z tych gwiazdek nie wiadomo co, ale dla Mnie doświadczenie ciepła i usłyszenie miłego słowa od drugiego człowieka jest obce. Nie spotykam się z tym na co dzień. Więc, proszę się nie dziwić, że pod każdym rozdziałem dziękuję Wam za wszystko!

2. Odwaga.

Szukam u Was odwagi, do zadania Mi pytania. Zauważyłam, że coraz więcej ukazuje się komentarzy nie rozumiejących rozdziału. Jeśli czegoś nie zrozumieliście, to pytajcie śmiało. Ja nie gryzę (przez internet) i z chęcią wytłumaczę nieporozumienia. Może niezrozumienie czegoś wynika z mojej nieuwagi (rozdziały pisane w środku nocy zawierają liczne błędy) lub po prostu wam umknął jakiś drobny szczegół. :) Więc powtórzę.... Zadawajcie pytania śmiało. I jeśli bardzo chcecie nie muszą One dotyczyć tylko tej książki. Możesz zadać mi najzwyklejsze pytanie, a Ja, jeśli będę w stanie, odpowiem na nie.

3. Facebook

Wiem, wiem... ostatnio na stronie internetowej "Jelsa- Opowiadania" jestem mało aktywna. To się tyczy również mojego konta "IceLady Wattpad", ale nie poradzę na to, że posiadam życie prywatne. W sumie... mogę coś na to poradzić. Samobójstwo. Ale wtedy to już w ogóle nie będę aktywna na tym portalu społecznościowym.

4. Pytanie!!

Ile przewidujecie jeszcze (mniej/ więcej) rozdziałów tej historii?

5. WYZWANIE!

Ty! Tak, Ty! Czytasz to, więc ucieszyłabym się, gdybyś zrobił/a to o co Cię teraz poproszę. :) Ciekawi Mnie co o tym wszystkim sądzicie? Co przewidujecie? Co myślicie? Nie traktuję tego, jako jakiś konkurs, ale najciekawsza wypowiedź, na pewno zostanie jakoś nagrodzona. Reasumując... Chcę, aby w komentarzu lub prywatnej wiadomości do Mnie, napisał/a do Mnie, jak wyobrażasz sobie koniec tej książki. Zapamiętaj! Autorka uwielbia długie wypowiedzi. ;)

To chyba wszystko...

Dziękuję za wytrwanie do końca! Życzę dobranoc lub miłego dnia!

Pozdrawiam: ~IceLady

Podaruj Mi Księżyc | Jelsa ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz