Tanıtım
Emily Woffter:Karakter genel tip ve özellik olarak Kemikler Şehrinin Clary Frayı gibi.Ana karakter.15.07.1993 dogumludur.Göbek adı Sandy.Annesi trafik kazasında öldü.Emily annesi öldüğünde 5 yaşındaydı.Saçları çikolata kahve,ince telli ve dalgalı.Gözleri annesi gibi bal rengi.Beyaza yakın bir tene sahip.Sol bileginin içinde belirsiz bir yara,leke izi var.Babası kazada olduğunu söylemiş.1,68 boyunda 50 kilo.Rahat giyinmeyi sever.Favori kiyafeti kırmızı lacivert kareli gömleği,dizlerinde yırtıkları olan koyu gri jeani.Ve siyah conversleri.Kaliforniyanın Los Angeles kentinin Calabasas şehrinde babasıyla büyük teyzesinden kalma evde yaşıyorlar.Emily Kaliforniya Üniversitesi,sosyoloji okuyor.Birinci sınıfı bu yıl bitirdi.Tatilde şehir kütüphanesinde çalışıyor.Hiç sevgilisi olmadı.Çevresinde sevilen biri.Sevecen,anlayışlı,yardımsever,arada içene kapanır...
James Campbell:Karakter tip ve özellik:Divergent Four.Ana karakter.Açık kahve saçı,koyu kahve göz rengine sahiptir.15.07.1991 dogumdur.Annesi ve babası o küçükken ölmüştür.Özel nedenlerden ötürü üniversiteye 23 yaşında başlamıştır.Amcası ve kuzenleri ile aynı evde kalırlar.Birinci yıl tarih okuduktan sonra ikinci sınıfta sosyolojiye geçiş yapar.Emily le böyle tanışır.İnsanlara karşı soğuktur çünkü korumaya çalıştığı sırları vardır.
Peter Woffter:Emily'nin babası.Karısı öldükten sonra evlenmeyi hiç düşünmedi.Üstün başarıları olan eyalet şefi...Kızıyla arası çok iyi olan bir baba.Hafta sonraları Emilyle keyifli vakitler geçirirler.Birkaç sırrı vardır.
Anna Woffter:Emily'nin annesi.Bir trafik kazasında öldü.Anna da az rastlanan göz rengi değişimi vardır.Emily göz ve saç rengini annesinden almıştır.Ölürken sırlarıda yanında götürmüştür.
Lara Strawich:Emily'nin en yakın kız arkadaşıdır.Emilyden 4 ay büyüktür.Çocukluk arkadaşıdır.Emily ile bütün sırlarını paylaşır.Bir kardeşten daha yakındır.Turuncu saçlı,minik burunlu,kahverengi gözlü bir genç kızdır.
Tina Hatwaty:Emily'nin okuldaki en iyi arkadaşıdır.İlk gün sınıfı ararken tanışmışlardır.Bir sene geçmesine rağmen çok iyi bir dostluk kurmuşlardır.Hatta Lara ile bile tanışmıştır.Siyah saçlı,yeşil gözlü sevecen bir kızdır.
Andrew Piotlev:Emily'nin okul arkadaşıdır.Andrew hoşlandığı kızları Emily ve Tina ile paylaşır.Andrew mavi gözlü kumral bir çocuktur.Basketbol takımında oynuyor.Okul çıkışlarında cafede çalışıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keşfet
Science FictionOlağanüstü güç ve aşk... Emily aşkı ve kendini keşfetmeye başlarsa.