9.Bölüm

322 13 8
                                    

BEKLETTİĞİM İÇİN KUSURA BAKMAYIN.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.

....İYİ OKUMALAR...


Kamp alanına varmıştık. Biz geldiğimizde çadırları çıkarmaya çoktan başlamışlardı. Herkes bir uğraş içinde malzemeleri çıkıyordu. Carlis kamp kurduğumuz yerin çevresinde dolanmaya ve beyaz çakıl taşları bırakmaya başladı. Belinda Carlis'in ne yaptığıma anlam veremediği anlayınca;

-Bulunduğuz alana koruma çemberi çiziyor.Mesela bunun kırmızı renkli olanları ise güç kontrolü için eğer kırmızı bir çemberin içindeysen güçlerini kullanman imkansız.Bu beyaz çember sayesinde güçlerimiz gizleniyor yani bizi fark etmiyorlar yanımızdan geçseler bile..Ama senin için geçerlimi pek sanmam.Güçünün kokusu ta diğer kıtadan alınabiliyor.Ama onunda bir çözümü var galiba.Carlis birini çağırdı buraya.İnanılmaz bir cadı.Hatta sana küçükken koruma büyüsünü yapan kişiymiş.

-Cadı..Imm güzel hayatım her saniye renkleniyor ve anormelleşiyor.Acaba normal olmak nasıl bir şeydi.

-Bak işte haklısın normal olmayı çoktan unutanlardanım.Hayatın her saniye renklendiğinden doğru yani ben de öyle bir öpücük alsam baya renklenirdi.Hatta toz pembe olurdu galiba.

-Ha..Bir de sırlarını gizleyemediğin bir arkadaşın olması olayı daha da zorlaştırıyor.

 Belindayla olan iletişimim beni mutlu ediyordu.Her konuşmamda tebessüm eksik olmuyordu yüzümde ve James ile aramla olanları biliyordu.Bunu bilmesi beni hiç rahatsız etmiyordu aslında.Bana desteği veren zaten kendisiydi.Daha yeni yeni tanısak ta birbirimizi çok sıcak ve tatlı bir insandı.İnsan kısmı fazla gerçekçi olmasa da.

Erkekler her şeyi hazırlamışlardı.Rob ateşi yaktı.O sırada Belinda'nın bahsettiği cadı gelmişti.Ben kendisini hatırlamadım ama o beni yıllardır tanıyormuş gibi boynuma sarıldı.Bu tepkiye etkisiz kalmak zorunda kaldım çünkü adamı çok küçük olsa dahi hatırlamıyor ve tanımıyordum.Gelen cadının adı Dimitri'ydi kendisi koruma alanında uzmanlaşmış saf bir cadıydı.Benim şaşkınlığım karşısında;

-Sen şimdi elinde süpürge,çenesinde ben olan birini beklediysen,üzgünüm elimizde bu var.Ne kadar da büyümüşsün,beni hatırlamamışsındır şimdi sen.Koruma yüzünden...Daha 3 yaşında falandın galiba seni korumak kolaydı benim için ama şimdi bakıyorum da gücün kontrol edilemeyecek kadar güçlü.Eğer beni bunu için çağırdıysanız maalesef dostlar bende bu kadar büyük bir gücü saklayacak kapasite yok.

Carlis;

-Nasıl?Koruma büyüsü yapmayacak mısın?Senden başkası yapamaz bu işi.

-Yani denerim ama buradan hiç bastırılacak bir güce benzemiyor.Biraz zor olacak ve kalıcı olması imkansız her geçen gün artan gücü buna engel oluyor.Küçükken sadece saf gücü vardı ama şimdi öğrendikçe şekillenen gücü oluşmaya başlıyor ve bu gücü bastırıp korumak ona zarar verir.Güç içinde patlayabilir.Ama bir yol daha var.Özel bir karışım var onu yapabilirim risk azalmaz ama düşmanın aklını karıştırabilir.Üzgünüm elimden bu gelir sadece.

Dimitrinin dediklerini yarı anlıyor gibiydim ama anlamıyor tarafım daha çok ağır  basıyordu.Ama şunu biliyordum ki gücüm saf bir cadı için bile fazlaydı ve bu güçte beni korkutmaya yetiyordu.Karışımı küçük bir şişenin içene koyup bana verdi.Anlımdan öptü ve acesi olduğu söyleyip gitti.Herkes şaşkın bakışlarla ne yapacağını düşünürken..Ben;

-İyi o zaman çalışmaya başlayalım,büyüler işe yaramıyor o zaman gücümüz bir işe yarasın.Eee kimle başlıyoruz.

KeşfetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin