YAZIM YANLIŞLIKLARI VE YANLIŞ TELAFUZDAN DOLAYI ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLERİM.ZAMAN AYIRDIĞINIZ İÇİNDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:)UMARIM BU BÖLÜMÜDE BEĞENİRSİNİZ.İYİ OKUMALAR... :) :) :)
Perdeden kurtulup içeri sızan güneş ışıkları uyanmama neden oldu.Ne kabustu ama...Bir o kadar da gerçekti.Bir şeyler farklıydı ama anlayamadım.Ta ki farklı bir oda da uyandığımı farkedene kadar.Maalesef her şey gerçekti.İşte başlıyoruz...
Yanı başımdaki yeşil deriden olma tekli koltukta biri uyuyordu.Yatakta oturmuş pozisyonda odayı inceliyordum.Odanın bir duvarı fotoğraf çerçevesi ile doluydu.Ama biraz durun...Annem miydi o?Hatta babamda vardı.Tekli koltukta uyuyanı uyandırmamak için yavaş yavaş yataktan inip parmak uçlarımla duvara doğru yürüdüm.Ne mutlu görünüyorlardı annemle babam.Elimle öpücük kondurdum ikisinin yanağına.Biraz dalgın bir tavırla onlara bakarken,arkamdaki ses korkmama neden oldu.
-Uyanmışsın.Üzgünüm korkutmak istemezdim.Ben Nicolas.Carlis'in oğlu.
-Korkutmak sizde ırsi galiba.
-Anlamadım...Neyse hazırlanınca aşağı in seni bekliyorlar.deyip çıktı.
Bekliyorlar?Kaç kişi bekliyor ya...Hem neden bu kadar vakit burdayım.Sakin ol Emi,sakin ol.Odadaki tuvaleti kullanıp elimi yüzümü yıkadım.Aynada saçımı başımı düzelttim.Saçlarım parlamıyor,gözlerim yine aynı annemin gözlerimdi.Ellerimle cildimi yokladım,yine aynı bendim.
Derin bir nefes alarak odadan çıktım.Heyecanlıydım,meraklıydım,ürkektim.Aşağı salona indim.Bütün aile beni bekliyordu galiba.Gözüm nedense James'i aradı.Hepsi deri,sütlü kahve koltuklara oturmuş beni izliyorlardı.Hepsinin gözlerinin üstümde olması beni biraz huzursuz etti.Carlis halimden anlamış olmalıydı ki kalkıp samimi bir tavırla kendini tanıttı.
-Merhaba Emily.Ben Carlis Campbell.Sen zaten beni okuldan tanıyorsundur.
-Eeeveet.Galiba babamıda tanıyorsunuz.Yani ben sizin resminizi görmüştüm.Bir de babam mek...
-Yorma kendini geç otur,ben her şeyi biliyorum.Gel diğerleri ile de tanış.
Salonda iki tekli,iki tanede ikili koltuk vardı.İkili koltuğa oturdum.Tekli koltukta oturan kız yanıma gelip kendini tanıttı.
-Merhaba.Ben Belinda.Umarım iyi uyumuşsundur.Dün çok kötüydün.
Her kelimeden sonra yüzünde gülümsemesi eksik olmuyordu.Çok sıcakkanlı bir insan olduğu belliydi.Sonra diğer tekli koltukta oturan kız ve ikili koltukta oturan iki çocuk kendini tanıttı.
-Ben de Mathilda.Hoşgeldin.
-Ben de Rob.
-Nicholas.Ama sen Nic diyebilirsin,yani genelde Nic derler.Ya da ne demek istiyorsan.Bir aile ferdimiz daha var ama o biraz yoğun işler üzerinde.(gülüyordu)
Galiba o James'di.Bir teşekkür edemedim ya.Gelir umarım.Yani gelsin bir görelim.Emi olaya dön.Tamam,dönüyorum.Ortam kalabalık olduğu için tabiki de içimden söylemiştim ama Belinda bana bakarak gülüyordu.Acaba dıştan mı söylemiştim.Yoo diğerleri gayet normaldi.Carlis o sırada tekli koltuğa geçti ve konuya girdi.(multimedya gif: Emi'nin hali :))
-Kafanın karışık olduğunu biliyorum.Ne sormaya geldiğini de biliyorum.Gerçekleri duymaya hazır mısın peki?
-Onun için buradayım ya zaten.Babamın peşindeki kimdi,ne istiyordu.Siz babamı nereden tanıyorsunuz.O lanet olasıca defter ne saçmalıyor.Ve bana neler oluyor...
-Baban hiç de sandığın gibi ölmedi,hatta baban hiç sandığın kişi değildi.Peter senin baban değil,güç koruyucundu.Senin gücünün artmaya başlamasından itibaren Peter senin güçlerini diğerlerine saklamakla görevliydi.Peter ve Anna senin güç koruyucularındı.Sen beş yaşındayken güçlerin olağanüstü bir şekilde arttı.Anna ve Peter saklamakta güçlük çekiyorlardı.Ve sizi bulmaları az zamanlarını aldı.Sen ve Peter kurtuldunuz ama Anna onlar tarafından öldürüldü.Bileğindeki o şeye gelirsek onu da Peter senin güçlerinin saklamak için mühür yaptırdı.Mühür o kadar kuvvetliydiki biz bile seni bulamıyorduk.
-Biraz dur orada..Peter benim babamdı.Anna da annemdi.Bu saçmalıkları da nereden uyduruyorsun.Diğer konuya gelirsek benim mi gücüm varmış..Güldürmeyin...Ne gücü nesnemi oynatıyorum.
Sinirlenmiştim.Hem de çok sinirlenmiştim.Adam karşıma geçmiş bütün hayatın yalan diyor du resmen.Ağlamayacaktım ama artık dayanamadım...Carlis diğerlerine çıkmaları için el hareketi yaptı.Belinda kalkarken omzuma dokundu.Bence artık gitmeliydim.Evet,evet buraya ne için gelmiştim şimdi duyduklarıma bak.Ben tam bunları düşünürken.Belinda;
-Bence kalıp Carlis'i dinlemen iyi olur.İlk başta insan kabul edemiyor ama gördüklerinden sonra her şey daha da net olacak.İyi şanslar. :)
-Bunu nasıl yaptın,demin de yapmıştın.Düşüncelerimi nasıl biliyorsun.
Carlis;
-Emily,bak Peter'ın yazdıklarına istinaden buraya geldin.Sen de farkındasın ki her şey aynı değil.Sen bile değişiyorsun.Bırak sana doğruyu gösteriyim.
Elini alnıma koymasıyla birlikte kendimi evimin koltuğunda buldum.Yanımda da Carlis.Önümdeki koltukta babam oturuyordu.Koştum sarıldım ama elllerim içinden geçti.Sonra küçük bir kız çocuğu...Bendim.Sonra annem.Annem onu böyle canlı görmek,tanrım çok güzel...Babamla hararetli bir şeyler konuşmaya başladılar.
-Anna burayıda bulmuşlar,kızı buradan götürmeliyiz.Güçleri çok fazla ben bile gizleyemiyorum.Carlis'i ara yer değiştireceğimizi söyle.Snatork'lar gelmeden girmeliyiz.
Sonra bir sürü olay,konuşma geçti.Carlis elini çekince tekrar deri koltukların üstündeydik.Carlis'e dönüp;
-Peki ama ben neyim,niye bu kadar önemliyim.Ve annem,babam kim?
-Sen tek elementsin.Bütün enerjiye sahipsin.Her elementi yönetebilirsin.Her güce ulaşabilirsin.Ama zamanla.Sende olmayan elemente sahip olabilirsin ama bir süreliğine.Eğer güçlerini tam olarak kazanırsan elementlerde seninle devamlı olur.Sen yaşamsın.Bu senin ilk ve daimi gücün.Snatork'ların seni isteme amacıda bu.Snatork'lar senden korkarlar.Güçlerinin hepsini kazanmadan senin yok etmeyi planlıyorlar.Eğer Snatorkların gücüne de sahip olursan onların senin üstünde hiçbir şansları kalmaz.Onları yalnız sen yok edebilirsin.Onlar ölüm.Dünyada ki dengeyi sağlamak için buradayız.Hepimiz yarı insanız.Fark ettiğin üzere Belinda zihin okuyucu,ben yol göstericiyim,Melinda enerji kontrolüne sahip.Diğer üç oğlumuzda senin koruyucu elementlerin.Rob,ateş elementinden.Nicolas,su elementi kontrolüne sahip.James ise bir melez,onun iki elementi vardır.Toprak ve hava elementlerine sahiptir.Ama toprak elementini kullanmakta zayıftır.Hepimiz sana yardım etmek için buradayız.Anne ve babana gelirsek.Üzgünüm ikiside Snatork'lar tarafından sen doğduktan sonra öldürüldüler.Anne ve baban melezdi.Annen toprak ve ateş,baban su ve hava elementine sahipti.İkiside elementleri en iyi şekilde kontrol ederlerdi.Gözlerine gelirsek.Lara tarafından küçük yaşta büyütülmen nedeniyle onun özelliklerini elde etmişsin.Güçlerin bazen kimyasal değil fizikselde olabiliyor.Bugünlük bu kadar yeter,dinlen biraz.Sonrada eşyalarını almak için Belinda ile evine gidersin.Artık buraya aitsin.Tekrardan hoşgeldin.
Okuduğunuz için teşekkürler.En yakın zamanda yeni bölüm gelecek. :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keşfet
Science FictionOlağanüstü güç ve aşk... Emily aşkı ve kendini keşfetmeye başlarsa.