BÖLÜM-8

136 11 0
                                    

Fazla kısa bir bölüm ama yarın yeni bölüm gelecek iyi okumalar :D Unutmadan multimediada Lina var :D

Şiddetli bir baş ağrısına maruz kalarak uyanmıştım. Gözlerimi açamıyordum fazlasıyla uykum vardı ama baş ağrısı sağolsun uyutmuyordu. En sonunda zorlukla gözlerimi açabildiğimde daha önce hiç görmediğim bir odayla karşılaştım burası benim odam değildi peki ben nerdeydim yatağın içinde kıpırdanırken bir şeye değdim sanırım bir bacaktı bu. Off ben napmıştım böyle arkamı dönmeye cesaret edemiyordum o an üstümde ne olduğuna bakmak aklıma geldi ve bir tişörtle karşılaştım bir erkek tişörtü sanırım. Bir süre öylece durduktan sonra cesaretimi toplayıp birden arkamı döndüm ve büyük bir şaşkınlık içindeydim. Ne yani geceyi Poyraz’la mı geçirmiştim ben. En azından yakışıklı ve bana farklı şeyler hissettirebilen birisi. Ben neler düşünüyordum böyle yaptığım şeyin tek bir mantıklı açıklaması yoktu. Gereksiz bir insan yüzünden deli gibi içtim ve hatırlamadığım bir gece geçirdim. Ben babamı cezalandırmaya çalışırken kendime zarar vermiştim sanırım. Bir şekilde yataktan kalkıp kıyafetlerimi aramaya başladım hemen buradan gidecektim ve bir daha Poyraz’la karşılaşmamak için elimden geleni yapacaktım. Gerçi o beni rahat bırakır mı onu bilmiyorum ama öyle umut ediyorum. Etrafta gözlerim gezinirken Poyraz da takılı kaldı her zaman ki gibi çok çekiciydi. Hareketlenmeye başlamıştı bu uyanacağına işaretti acele etmem gerekiyordu bir an önce eşyalarımı bulup gitmeliyim ama tabi ki sessiz olmayı başaramamıştım ki yerdeki eşyaya takılıp düştüm. Sanırım bu onun pantolonuydu.

‘Noluyor ya’ ah işte uyanmıştı aferin bana zaten yerdeydim beni görmemesi umuduyla orda kalıp sesimi çıkarmamaya çalıştım. Bir süre ses gelmeyince umarsamayıp tekrar uyuduğunu düşünmeye başlamıştım ki

‘Seni fark etmeyeceğimi mi sanıyorsun kalksan ordan?’

‘Olmaz kalkamam’

‘O niye’ ah işte şimdi ne diyecektim şey ben hiçbir şey hatırlamıyorum ve şuan fazlasıyla utanıyorum mu tabi ki diyemezdim böyle

‘aaa dur tahmin edeyim şuan utanıyorsun ve beni uyandırmadan kaçmaya çalışacaktın muhtemelen de kıyafetlerini arıyordun ama onlar pek kullanılacak gibi değiller artık’ bu çocuk fazla zeki ya da ben sesli mi düşünmüştüm o an jeton düştü

‘kullanılabilecek durumda değil de ne demek’

‘ben şaka yapmıştım ama gece olanları gerçekten hatırlamıyor musun?’

AŞKA YEMİNLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin