BÖLÜM-9

131 11 0
                                    

Ve yeni blüm :D Bu bölümün bir kısmı Poyraz'ın ağzında multimedia da o var :D iyi okumalar :))

‘ben şaka yapmıştım ama gece olanları gerçekten hatırlamıyor musun?’ kızarmaya başlamıştım çoktan bunu çok rahat hissedebiliyordum.

‘Gitsem iyi olacak eşyalarım nerde?’

‘Kaçmana gerek yok’

‘Kaçmıyorum’

‘Neler olduğunu neden öğrenmek istemiyorsun o zaman?’

‘Hatırlıyorum çünkü’

‘İyi ne hatırlıyorsun anlat bakalım’

‘Cevap versen’

‘Sen anlatmadan olmaz’ yine o gülümsemesiyle karşımda bana bakıyordu. Bense vücuduna ve gözlerine bakmamak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum.

‘Off hatırlamıyorum zorlama gitmek istiyorum artık ya ’

POYRAZ

Şuan karşımda utancından yerin dibine giriyor ve bu haliyle oldukça tatlıydı. Sanırım biraz eğlenmenin tam zamanıydı bunu onu daha fazla utandırarak yapacaktım.

‘Barda beni görünce üstüme nasıl atladığını evine gidelim diye yalvarışını sonra beni nasıl öptüğünü cidden hatırlamıyor olamazsın herhalde evime gelen ilk kadınsın ve o da yaşadıklarını hatırlamıyor ne güzel ya’  bunları söylememle beraber gözleri yerinden fırlayacaktı nerdeyse. Bu hali oldukça tatlı yüzüme de bakamıyordu zaten. Onu aldırmadan devam ettim

‘Sonra üstümü …’

‘Tamam sus yeter bilmek istemiyorum devamını ayrıca sarhoştum ben neden’

‘Ah bi de ben suçlu oldum sen manyak mısın kızım sarhoş insanın yaptığı çoğu şeyler bilinçaltındaki şeylerdir yani beni istiyormuşsun ama belli etmemişsin bu kadar zaman hislerini gece açığa çıkardın işte’ sırıtmaya başlamıştım. Bu şekilde konuşmam onu daha çok sinir etmişti.

‘Seninle daha fazla uğraşamam al eşyaların işte eğer tekrar aynı şeyleri yaşamak istersen kapım sana hep açık güzelim’ elimden aldığı gibi dış kapıya yöneldi arkasına bile bakmadan evi terk etti. Bense camda onu bekledim. Uzun bir süre sonra apartmandan çıktı kıyafetlerini muhtemelen asansörde giymişti. Onu fazla kızdırmıştım ama bunu hak etmişti ona bir ders olurdu ve bir daha bu kadar içmezdi. Ama yine de yaptığım şey doğru değil her şeyi en ince ayrıntısına karar anlatmam lazım bilmesi gerekiyordu. Lina’nın arkasından hazırlanıp hemen çıktım muhtemelen eve gidecekti bu halde başka yere gideceğini sanmıyorum. Onu tanıyorum ilk gördüğüm andan beri takip ediyorum diyebilirim ama onunla bu kadar yakınlaşmak aklımda hiç yoktu uzak duracaktım hep ama gece olanlardan sonra kendime engel olamamıştım ve ona yaklaşmıştım.

LİNA

Söyledikleri doğru mu acaba diye bütün yol boyunca düşündüm. Eve gidiyordum küveti dolduracaktım ve bir süre çıkmayıp orada yalnız kalacaktım geceyi hatırlamam lazımdı onların kısaca her şeyi. Ne kadar ileri gittiğimizi hatırlamam gerekiyordu. Üzerimde hala onun tişörtü var asansörde değiştirmek işime gelmemişti ve pantolonumu giyip diğer eşyalarımı çantama sıkıştırmıştım. Gittiğim gibi bu tişörtten kurtulacaktım.

Eve gittiğim gibi küvete girdim ve ne kadar süre kaldığımı bilmiyorum. Cildim iyice buruşmaya başlayınca çıkmaya karar verdim. Bornozumu üstüme geçirirken gözüne tişört takılmıştı ondan kurtulmam gerekiyordu çöpe atmak en iyi fikirdi ya da yakmam mı gerekiyordu. Elimde tişörtle aşağı indim ilk kahve yapmam gerekiyordu. Mutfağa girdikten sonra bir ses duymuştum.

‘Sıhhatler olsun’ buradaydı işte ama nasıl içeri girmişti.

‘Sen sen buraya nasıl girdin?’

‘Kapıdan’

‘Kapıyı zorladın yani çık evimden’

‘Kapı açıktı güzelim’

‘Nasıl açıktı saçmalama’

‘Bunları konuşmaya gelmedim tartışamam seninle kapıyı açık bırakmışsın bende girdim’

‘Konuşacak bir şeyimiz yok’

‘Gece asıl olanları anlatmalıyım sana ama böyle kalmasını istiyorsan bana uyar’

AŞKA YEMİNLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin