OSLAVA

50 3 0
                                    

Na dnešek jsem byla Gabem pozvaná na oslavu jeho dvacátých narozenin. Byla to tak trochu odlišná oslava od ostatních. Byla totiž zaměřená do gotického stylu. Nic takového jsem ještě nezažila , takže se strašně Těším.

Na sebe jsem si oblékla dlouhé saténové temně gotické černé šaty a pastelově černé kanadské podpatky. Své dlouhé černé vlasy jsem si nechala volně rozpuštěné a oči si namalovala černou šedí a černou tužkou a make-up si dala co nejsvětlejší, abych vypadala co nejvíce goticky.

–----------------------------------------------------------

Když jsem dorazila na oslavu , zůstala jsem překvapením stát na místě jako přikovaná.  Přede mnou se rozprostíral obrovský temný hrad, který vypadal jak z filmu o Drákulovi. Přišla jsem blíž a zaklepala na obrovské dveře.  Otevřel mi je vysoký , vybledlý kluk s blonďatými vlasy, které byly skoro bílé. V nose měl pearcing a na sobě měl jen kožené černé kalhoty a černé polobotky. Temně se na mě usmál a pustil mě dovnitř. Z tohohle místa mám teda husí kůži.

Prošla jsem dlouhou neosvětlenou chodbou a šla za sílícím se zvukem. Otevřela jsem další dveře ze kterých se vyvalila pára a ozářilo mě slabě nažloutlé světlo. Z už moderních technologií jako jsou repráky se ozývala hlasitá hip hop muzika a asi třista lidí se tu zmítalo na parketu. Z toho dalších sto sedělo kolem a popíjelo.

Došla jsem za bar a mávla na pěkného  barmana.

,,Co to bude, krásná dámo?" Zeptal se mě barman.

,,Rum s colou , prosím."

,,Nechcete něco tvrdšího?"

,,Ne, ne. Tohle mi postačí. " Uměji se.

Postaví přede mě moje objednané pití a odejde za dalším zákazníkem.

Sednu si na barovou židličku a projíždím všechny pohledem.  Kousek ode mě spatřím svou kamarádku Soňu, ale radši na ni nezavolám , protože to vypadá, že má na pylno s jedním klukem , na kterého je přilepená jako klíště.  S úsměvem zavrtím hlavu a otočím hlavu druhým směrem. Konečně spatřím Gaba a pomalým krokem se vydám za ním. Už z dálky kolem něho vidím sedm krásných holek, jak se kolem něho svíjí , jakoby by byly v extázi blaženosti.

Jedna měla středně dlouhé blonďaté vlasy, a výrazně červeně namalovanou pusu. Na sobě měla krátké černé kožené kraťasy a bílý top.
Druhá měla zapletený černý cop , který ji dosahoval stejně jak mě pod zadek.  Kolem těla měla zamotaný jakýsi černý šál a popruhy a vysoké podpatky na nohou působily dojmem, že za chvíli zakopne.
Třetí byla kudrnatá zrzka se zelenýma očima a na sobě měla krátké upnuté červené šaty s černým páskem.
Čtvrtá byla na mikádo ostříhaná hnědovláska s červeným pruhem. Její bílé kraťasy ji těsně obepínaly její silnější zadek , a červený top zase její bujná ňadra.
Pátá byla krátkovlasá blondýnka s černě namalovanou pusou a tmavě orámovanýma očima. Tělo ji obepínaly dlouhé kožené černé šaty. Vypadala jako upírka a perfektně sem zapadala.
Šestá byla jemná a vypadala křehce. Měla hnědé vlnité vlasy stáhnuté do culíku a jemně namalovanou pusu. Na sobě měla fialkový svetřík a upnuté černé džíny.
Sedmá měla napůl oholenou hlavu a její druhá půlka hlavy byla nabarvena na červeno. V obočí a v nose měla piercingy, které ji čouhalo i z roztrhaného šedého trička. Její krásně tvarované nohy obepínaly černé legíny a nohy měla nazuté v černých Kanadách.

Najednou jsem si připadala obyčejně a méněcenně a radši jsem se otočila a vyrazila zpátky ke dveřím, které vedly ven.

Najednou jsem se strašně lekla když mě někdo zatáhnul za ruku a strhl do velkého objetí.

,,Ty jsi přišla!" Ozvalo se mi do vlasů.

,, Nemohla jsem si to nechat ujít." Odpovím s už mírným úsměvem.

,, Jak se ti tu líbí? "

,,Je to nádherné. Moc se mi tu líbí."

,,To jsem rád. Nechceš si se mnou zatančit? " Usmál se Gabe a nabídl mi ruku.

Zrovna hrála pomalá písnička a já s lehce roztřesenýma rukama přijala jeho výzvu k tanci.

Chytil mě okolo pasu a já si položila svou hlavu na jeho rameno. Mírně jsme se kolébaly do rytmu a usmívali se jako blázni.

Najednou se vypla všechna  muzika a
a zhasla všechna světla. Všude byla jen tma a já nic neviděla. Lidi začali být nervózní a začali paničky křičet.
Nic jiného jsem neslyšela a cítila jsem jak mě někdo tahá pryč.

Konečně jsem se ocitla venku na chodbě. Kde ještě svítilo světlo.

,,Díky Gabe , myslela jsem , že ohluchnu." Zasměji se a otočím se na Geba.

Jenže tam , kde měl být Gabe stojí nějaký dvaadvacetiletý muž s černými vlasy a koženou motorkářskou kombinézou.

,,Jmenuji se Stefan. Je mi potěšením tě konečně vidět." Ďábelsky se usměje.

,,Co po mě chceš? Zavolám Gabea! " Zakřičím.

,,Tak takhle to nepůjde holčičko!" Praští mě do hlavy a já už jen cítím jak mě odnáší pryč...

Tak další kapitolka za námi.❤❤

LOVCI STÍNŮ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat