GABE

37 2 0
                                    

Z pohledu Geba :

Měl jsem strašnou radost , že přišla. Myslel jsem si, že jsem na ni minule neudělal moc velký dojem.

Vyzval jsem ji k tanci a přitiskl co nejblíž k sobě. Vlasy jí voněly po fialkách a kůži měla jemnou jako okvětní lístky.

Pomalu jsme se pohupovali ze strany na stranu a usmívali se.

Zničeho nic se  vypla muzika a zhasla světla. Co se to kurva děje?!!

Najednou se mě Alex pustila. Co to dělá?

,,Alex?? Kde jsi?? "

Volám na ni zplašeně , ale Alex se neozývá. Musím zapnout své noční vidění ! Zapnu ho a rozhlédnu se kolem. Konečně ji spatřím! Ale něco je hodně špatně. Někdo ji táhne ven ze sálu ne zrovna milým gestem a Alex jde ochotně s ním. Kdyby ho viděla , tak by s ním určitě nešla.

Rozběhnu se za ní a snažím se ji dohnat. Bohužel je Štětí ode mě odvráceno. Lidi panicky pobíhají a tlačí se všude kolem.  Nemůžu se přes ně dostat. Když už jsem konečně na chodbě , běžím co nejrychleji ven a doufám, že je doženu.

Venku je zahlídnu na kraji ulice a  Vidím, jak ji ten chlap bezvládnou pokládá do auta a jede pryč.

Kurva!! Motorku jsem si nechal na druhém konci města. Ještě se je snažím dohnat , ale marně...

Tak další kapitolka je tu!!❤
Na obrázku Stefan❤ jestli tohohle herce znáte , napište mi to do komentářů ❤ já ho třeba z nám z vlčího mláděte jako Dereka. Miluju❤❤

LOVCI STÍNŮ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat