Alex:
Ztěžka se probudím. Nic nevidím a Nemůžu se hnout. Něco mám závázaného přes oči. Ruce mám svázané za zády a celé mé tělo je ztuhlé a bolavé. Slyším, že jsem v jedoucím autě a jedeme dost rychle.,, Haló?? Kde to jsem?"
Zeptám se opatrně.,, Nemám náladu, takže radši zmlkni. " Ozve se ze předu.
A já se radši držím jeho rady.
Asi po hodině konečně zastavíme. Uslyším, jak se otevírají dveře po mé straně a pak mě jen někdo vytáhne, vezme do náruče a odnáší pryč.
Pak mě někam položí a podle zvuků kroků odejde.Nevím co mám dělat. Nevím kde jsem ani proč tu jsem. Sedím na studené a mokré podlaze a začíná mi být zima. Pokusím se rozvázat.
Když už mám pocit, že to zvládnu, tak uslyším, jak se otevírají dveře. Vyjdou nejspíš Nějací muži , kteří vedou rozhovor, který nezní zrovna nejlíp.
,, proč jsi ji unesl? Ty nejsi normální , Stefane!! Vždyť po nás půjdou! "
,,Ale prosím tě, oni??? Nějací nefílkové a pijavice ?? Sračky! Takoví srabové se neodváží. " Zachechtal se Stefan
,,No nevím. Nechci mít kvůli tobě problémy! "
,,Neboj, vše půjde jako po másle."
Někdo mi odvázal oči a já uviděla Stefana a ještě jednoho muže. Byl menší než Stefan. Vlasy měl tmavě hnědé a jeho oči byly černočerné.
,,Ahoj, jmenuji se Daniel. " Docela mile se na mě usmál.
,, Proč tu jsem ?"
,,Víš, ty o tom asi nevíš, ale jsi tak docela zvláštní. Ani ti tvoji kamarádi o tom nic neví. A to je právě ono!! Jsme dva kroky před nimi!! "
,,Nech toho Stefe ! Vždyť ji strašíš. "
,,Ále noták. Ona to pochopí. Jen to chce čas. Budeš s námi spolupracovat, že Kočičko??"
,,Nikdy!!! Pusťte mě ven!!"
,,Tak to tě tu potom budeme muset nechat, než si to rozmyslíš."
A oba dva odešli a nechali mě tu.
-----------------------------------------------------------
Trčím tu asi už šest hodin a stále nikdo nepřišel. Pořád si zkouším rozvázat uzle na mých rukou , ale jde to ztěžka, protože mi je ještě před odchodem znovu a pevněji zavázali.
Dokola přemýšlím o jejich slovech, ale nic mi nedává smysl. Prý , že jsem zvláštní? No to určitě. Já, úplně normální holka , jako každá jiná.
-----------------------------------------------------------
Stefan:
Kdyby tak věděla, co je vůbec zač. Jakou má sílu. A jaké má postavení v říši nesmrtelných. Ale ona to neví. Ani ti její kamarádíčci. Dobře pro mě.
,,Co s ní budeme dělat , Stefane? " Zeptal se mě Daniel.
,, Prozatím jí necháme v cele , aby se nám trošku vystrašila."
,, Trošku??:D "
,, Přesně tak. Pak jí ukážeme , co je zač a začneme ji trénovat. A nakonec nám pomůže zase získat naši nadvládu nad celou říší. A pokud nebude chtít, tak ji trošičku pomůžeme." Dokončím svůj monolog.
,, Tím Slovem pomůžeme myslíš budeme mučit. "
,, Třeba k tomu ani nedojde. "
,,To si nemyslím. Podle mě ani nemáme ponětí, s kým si to zahráváme. A prozatím to neví ani ona sama."
ČTEŠ
LOVCI STÍNŮ✔
Fantasíakniha vypráví o osmnáctileté Alex, která si žije poklidný život v městečku Derby, dokud ji jednoho dne nepřepadne upír a tím dá do pohybu spoustu zvláštních věcí. Dokonce zjistí, že není obyčejný člověk a bude si muset vybrat mezi láskou a normálním...