POMSTA

19 2 0
                                    

,,Alex? Ty nevěříš , že jsi anděl, že? "
zeptal se mě najednou Daniel.

Seděli jsme v jejich velké zahradě na lavičce, poté , co jsme dokončili , zase marně, nás trénink.

,,Popravdě ? Moc ne. Vůbec vám nerozumím a nechápu , co po mě chcete."

,,To je ono. Proto ti to nejde. Musíš věřit. A měla by jsi začít co nejdřív. Stefan už ztrácí nervy."

,, Díky, že mě upozorňuješ, ale myslím , že marně."

,,Snad mi odpustíš, Alex."

,, Proč?"

,,Moc se omlouvám, ale jinak neuvěříš."

Najednou mě Daniel chytil za ruce a někam mě vlekl. Objevili jsme se na nějaké veliké stráni a vedle nás stála polorozpadlá chatrč.

Uprostřed stál Stefan a držel nějakou ženu.

,,Alex!!!"

Počkat!!!?, To ne. ,,Mami???!!"

,,Tak , a teď se podíváme jak ti to půjde." Zasměje se Stefan."

Pak mamku chytne kolem krku a zvedne ji nad asi dvacetimetrovém útesem. A pustí!!!

,,Mami!!!"

Rozběhnu se a skočím. Nad ničím jiným nepřemýšlím.

Řítím se dolů , ale nebojím se. Cítím se volná. Jen mi je trochu smutně. Pod sebou vidím , jak padá moje maminka, ale ta se na mě usměje a já vím, že všecho bude dobré.

Pak Ucítím bolest...

-----------------------------------------------------------

 Otevřu oči a vím , že je něco špatně.  Nemůžu pohnout nohou. Mám ji nejspíš zlomenou. Ale co se to vlastně stalo?? Ale ne!!! Maminka!!!

,,Mami????? Mamiii? Kde seš???"

,,Alex? "

,,Mami!" Uvidím ji, jak leží celá krvavá na kameni o kus dál.

,,Maminko , moc mě to mrzí." Rozbrečím se.

,,Alex, musíš si pamatovat , co ti teď řeknu. Ti , co tě unesli jsou upíři.

,,Mami, co to povídáš?"

,,Nech mě domluvit. Jsou upíři a chcou z tebe vycvičit zabijáka. Nedej se holčičko moje. Máš mnohem víc síly, než si myslíš. Uteč jim a vyhledej Gabriela a jeho matku, jsou to lovci stínů , pomůžou ti."

,,Mami???, A co jsem teda já?"

,, Anděl......"

,,Mami?? Neee, prosím, zůstaň tu se mnou!!!" Rozbrečím se.

Chtěla jsem jí toho ještě tolik říct.
Jak moc jí mám ráda a že mě to mrzí.
Zabiju je mami!! Dostanu svojí pomstu , to ti slibuju!!

Zvednu se , najednou plná síly. Necítím svoji zlomenou nohu. Necítím bolest za maminku. Necítím nic. Jediné co cítím je, že se chci pomstít!

Taaak, další díl za námi. Doufám, že se líbil.🖤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 11, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LOVCI STÍNŮ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat