Jego reakcja gdy powiesz do niego „Oppa"
♡ JIN ♡
Tego dnia gotowałaś razem z Jinem. Bardzo często spędziliście czas w kuchni. Tym razem próbowaliście nowego przepisu na ciastka.
Nagle chłopak nabrał na łyżkę trochę mąki i dmuchnął Ci w oczy.
- Oppa przestań! Jestem cała brudna!
- Co ty powiedziałaś? - Zapytał przymykając oczy.
♡ SUGA ♡Miałaś ochotę się przejść. Byłaś akurat u Swojego przyjaciela.
- Pójdziemy na spacer?!
- Nie chcę mi się, jestem zmęczony. - Odmówił, a ty tylko przewróciłaś oczami.
- No zgódź się Oppa!
Chłopak popatrzył na Ciebie zaskoczony tym co powiedziałaś i przygryzł wargę.
♡ RAP MONSTER ♡Byłaś umówiona. Rapi obiecał, że Cię odprowadzi. Czekałaś na niego już 15 minut, ale temu wcale się nie spieszyło.
- Oj No zebrałeś się już?
- Nie poganiaj mnie. - Powiedział i chwycił za swoje okulary.
- Oppa pośpiesz się. - Powiedziałaś z zadziornym uśmiechem.
Gdy chłopak to usłyszał z wrażenia rozwalił swoje okulary.
♡ J-HOPE ♡Tęskniłaś za przyjacielem. Ciągle trenował i nie miał czasu na spotkanie. Postanowiłaś do niego zadzwonić.
- Kiedy się zobaczymy? - Zapytałaś zasmucona.
- Kiedy tylko znajdę czas. - Odpowiedział także smutnym głosem.
- Czekam na Ciebie Oppa. - Wyjąkałaś i od razu się rozłączyłaś.
Czy ona powiedziała Oppa? - Pomyślał uśmiechając się i tańcząc w miejscu.
♡ JIMIN ♡Byłaś z Jiminem na lodach. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gdy chłopak kupił już tobie i sobie loda, usiedliście razem na ławeczce.
- Gdzie teraz idziemy Oppa?
- Że co? - Zapytał ze zdziwieniem brudząc się lodem, którego od razu zlizał.
♡ V ♡
Grałaś w nową grę z Teasiem. Przegrywałaś pomimo wielkich starań.
- Oppa daj mi wygrać chociaż raz.
Chłopak zdziwiony tym co powiedziałaś popatrzył się w twoja stronę, dzięki czemu zdobyłaś potrzebne punkty żeby wygrać.
- Kochany jesteś. - Przyznałaś patrząc na rozmyślonego chłopaka.
♡ JUNGKOOK ♡Zabierałaś się do czytania niedawno kupionej książki kryminalnej. Właśnie nadchodził bardzo ważny moment w sprawie, gdy nagle...
- Jungkook zastaw mnie! - Krzyknęłaś, gdyż chłopak zaczął ciągnąć cię za nogę. On jednak nie posłuchał.
- Oppa proszę puść!
Gdy to usłyszał puścił Cię zasłaniając ręką usta i uciekając z pokoju.
*^*^*Mam nadzieję, że jako tako mi wyszło. ❤️🖊
Gwiazdki + komentarze = potrzebna mi do dalszej pracy MOTYWACJA 💜
CZYTASZ
REAKCJE BTS
Fanfiction안녕하세요 ❤️✔️ Są to reakcje Bangtan Boys! 1 - #mylove 23.11.2018 1 - #idole 15.11.2018 3 - #idole 17.11.2018 4 - #idole 30.10.2018 1 - #idole 6.04. 2019